Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är kvällar som denna man önskar att man var ensam hemma och kunde grinda hela natten - e så sjuuuukt fisktätt ikväll! 6 fulla bord sitter å lirar och alla jag lirat på har haft minst 3-4 riktiga nötter som bara skänker bort markerna.

 

Men men, tror det är mycket bra för mig med en social struktur nu när det går så bra i pokern. Lätt att det skenar iväg annars...

 

Pengar är inte allt, men rätt najs när man varit fattig student i sex år och levt på existensminimum typ ;)

 

/SK

 

fan va nice. Grattis! Härligt att det går bra för ngn. Själv kan man fan inte ens vinna en shorthanded sng. Har kanske 6-7% på senaste 100. Jävligt illa!

Dina svackor löser du ju galant som vanligt. Fortsätt så nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såååååååååååååååååååååååååååååååååååååå najs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

 

 

Klonkar hem sista och presenterar en rekorddag vad gäller SNG-vinster! Har bara lirat sex spel idag, men med resultaten: 251211 behövs inte mer :)

 

Svar ang. TV-uttag: Jag har plockat ut rejält mer än 3k, men det blir nog en lite dyrare TV är jag först tänkte ;) Ska dock vänta till sommaren och hoppas att den sjunkar i pris. Det jag har plockat ut nu räcker nästan till både TVn och nya högtalare i sommar hoppas jag. Ska nog börja bygga rulle igen nu snart. Om jag plussar ok imorrn så tar jag kanske ut det, men sen blir det 50/50 i rullen och uttag tror jag.

 

De vackra resultaten:

 

Rulle: $10'000

 

Dagsresultat: +$1236 (!!!!)

 

Uttaget: -$516

 

Gnatt /SK

 

P.S. Trist att det går segt pumans, men hang in there! Inte funtat på att växla till full ring? Jag lirade bara SH förut, men FR gav mycket mer! ABC-SNG räcker mycket längre där tycker jag... GL! D.S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt imponerad av dina resultat är man iaf :)..vad är det för tv du har tänkt dig..

 

Den här lilla gumman ;)

 

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=118011

 

Klicka på "bilder" så ser ni hur den ser ut hos olika privatpersoner då den e upphngd. Har varit inne på reference audio och kollat, den e grym :lol:

 

Nu blir det bingen. Klonka på allihop!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då var man reggad då. Kör sunday million på stars och 250k gtd på micro. Här ska klonkas! :)

 

Tänkte att jag skulle kunna lira ett par sngs också i början av turrarna, och kanske nån innan oxå. Den ena börjar halv tio och sun mil halv elva. Inköp till sun mil $215 och till 250k $110.

 

Whish me luck!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha. I andra handen plockar jag AA i första SNGn för kvällen. Sitter i sen pos och 3 pers har synat en raise. Jag reraisar till 6xbb (för lite känner jag i efterhand) och får syn av alla - vi är fem i potten. Floppen 75T rainbow är perfekt. Check fram till mig, jag bettar pott, får en syn. Turn 7 och jag ställer, och får syn av TT :( Tack å hej efter tre minuter.

 

Aja, nu kör vi...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upplösning 1366x768

 

Sjukt dålig upplösning för en 50"

 

Vänta till sommaren då alla 1920x1080 kommer till det priset du söker efter. Helt klart värt att vänta.

 

Har kolla live, och upplösningen funkar riktigt bra för mig. 1080i/p kommer inte ner i 24-25 till sommaren tror jag...

 

 

 

Är btw ute ur klonken, efter att ha loosat JJ mot 99 med 9 på flopp :(

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte min kväll ikväll.

 

I SM har jag sån sjuuuk kortdöd. Hittar till slut AKs och chipsen åker in mot JJ, som står. Blir sjukt kort och åker med A6 mot AJ...

 

Jaha, backar $592 idag, efter en riktigt kortdöd dag i alla spelen. Loosat coinsen oxå idag, det går inte i MTTs.

 

Ska nog fixa en separat MTT-rulle, nu får jag ju grinda ihop förlusten i veckan som kommer. Skulle vara skönt med en MTT-rulle som "får gå åt" liksom...

 

Aja, lite SNG-grind imorrn så ska det nog ordna sig.

 

Gnatt!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha. I andra handen plockar jag AA i första SNGn för kvällen. Sitter i sen pos och 3 pers har synat en raise. Jag reraisar till 6xbb (för lite känner jag i efterhand) och får syn av alla - vi är fem i potten. Floppen 75T rainbow är perfekt. Check fram till mig, jag bettar pott, får en syn. Turn 7 och jag ställer, och får syn av TT :( Tack å hej efter tre minuter.

 

Aja, nu kör vi...

 

/SK

 

 

Frågan är ju när TT lägger sig preflop??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är ju när TT lägger sig preflop??

 

Visst! Utgången av handen hade nog varit densamma, men jag borde ändå ha höjt mer, vill inte gärna ha 4 pers med mig... FI1 höjde från 20-60. Jag borde ha raisat till typ 200 tycker jag såhär i efterhand med fem FI i potten.

 

a.k.a: Ska försöka fixa lite fler HHs, men grejen är att i SNGs så är de enskilda händerna inte lika intressanta som dynamiken i spelet kring knappen. Video är ju perfekt för detta, och det kanske blir någon sån så småningom... Har ingen mic nu, men kanske fixar det.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, dags för kvällsgrind igen. Ska göra ett försök att rädda gårdagens fadäs och komma upp i $10k i rullen igen. Tog med Maria och kikade på TVn idag och jag fick med beröm godkänt ;) "Oj oj, vad stor den är" var vad hon sa (som alltid ;)). Ehm, lite under bältet där... :lol:

 

Har börjat kika på högtalare oxå. Vill ha två smidiga frontar, gärna svarta och en matchande center. Om nån har tips på bra grejer så PMa gärna!

 

Inleder med att dra igång tre $109or, så får vi se vart vi landar...

 

Cross ur fingers!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, dags för kvällsgrind igen. Ska göra ett försök att rädda gårdagens fadäs och komma upp i $10k i rullen igen. Tog med Maria och kikade på TVn idag och jag fick med beröm godkänt ;)"Oj oj, vad stor den är" var vad hon sa (som alltid ;)). Ehm, lite under bältet där... :lol:

Har börjat kika på högtalare oxå. Vill ha två smidiga frontar, gärna svarta och en matchande center. Om nån har tips på bra grejer så PMa gärna!

 

Inleder med att dra igång tre $109or, så får vi se vart vi landar...

 

Cross ur fingers!

 

/SK

 

hahahhahaha, you made my day:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tycker jag du ska börja utöka antalet bord :) Du kommer tjäna så sjukt mycket på det. Tetsta 4 bord idag, sen lirar du 4 bord tills du vänjt dig, sen 5 bord o.s.v :)

 

 

Jag brukar göra så att jag spelar bara två bord när jag ska jobba upp rullen till 10k igen. Känner mig inte riktigt bekväm med 4 än, men "tränar" på det när jag ligger över 10k. När jag plockat ut det jag behöver till TV och kanske en dator, så ska jag inte ha fast rulle längre, och då hoppas jag att 4 bord e regular...

 

 

Slashy: Bra att du tyckte det var skoj, undrar vad tjejen skulle tycka om hon såg det! ;)

 

OOTM i ena, 3a i en och chippie när vi e tre kvar i sista. Skitshorty som inte vill åka ur bara. Dubblar å dubblar å dubblar...

 

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...