Existentialisten Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Kapitel 1 15 november 14:15 Arlanda - Åååh Myssion, det ska verkligen bli såååå härligt att komma iväg! - Hyfsigt! - Men var det egentligen så klokt att lämna barnen hos Brandborn? Jag är lite oroad. - Om jag ska vara helt ärlig delar jag din oro... men du vet... han insisterade och jag ville helt enkelt inte göra honom ledsen. Myssion lägger huvudet på sned och försöker se ut som en hundvalp - Barndborns välbefinnande är alltså viktigare än våra barns liv menar du? Myssions lilla teaterstycke fick uppenbarligen bara Frugan förbannad... - Ja, eller jag menar nej... eeh.. jag vet inte... håller med dig.. tror jag, säger Myssion påtagligt skärrad och väl medveten om Frugans lynne och bestraffningsvilja. - Det är bra att du vet din plats i alla fall. Passagerare med Australian Airlines ombeds gå till terminal Z346... Sydney - Hjorts lya Varför i helvete åkte jag till Sidney? Jag kan knappt prata engelska så några vänner kan jag knappast få, min kropp är definitivt inte stranden värdig och de australienska kvinnorna kastar inte direkt lystna blickar efter mig. Vad fick mig att tro att det skulle bli annorlunda här? Jag är ta mig fan en modern Stagnelius, kanske lite mer tragisk bara... kul att Myssion och Frugan kommer snart i alla fall... Canberra - Good morning Gillian... - Good morning to you too Legato... Rilleg:s lägenhet Rilleg: Fan grabbar! Kom igen, vi är ju för fan svintäta superstars... vi förväntas göra såna här grejer! Djens: Jojo, jag vet men ändå. Jag har lovat mamma att... Iremmats avbryter... Iremmats: Kom igen Djens... det är som Rilleg säger. Vi är snygga, vi är täta, vi är kända! Vi måste jobba på vår image. Vi chartrar ett plan och drar ner. Brudar och champagne!!!! Rilleg: Right on dude!!! Citera
Duddis Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Härlig tråd Fick mig att le lite innan jag ska försöka somna! Gnatt Citera
Kenan83 Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Kapitel 1 15 november 14:15 Arlanda - Åååh Myssion, det ska verkligen bli såååå härligt att komma iväg! - Hyfsigt! - Men var det egentligen så klokt att lämna barnen hos Brandborn? Jag är lite oroad. - Om jag ska vara helt ärlig delar jag din oro... men du vet... han insisterade och jag ville helt enkelt inte göra honom ledsen. Myssion lägger huvudet på sned och försöker se ut som en hundvalp - Barndborns välbefinnande är alltså viktigare än våra barns liv menar du? Myssions lilla teaterstycke fick uppenbarligen bara Frugan förbannad... - Ja, eller jag menar nej... eeh.. jag vet inte... håller med dig.. tror jag, säger Myssion påtagligt skärrad och väl medveten om Frugans lynne och bestraffningsvilja. - Det är bra att du vet din plats i alla fall. Passagerare med Australian Airlines ombeds gå till terminal Z346... Sydney - Hjorts lya Varför i helvete åkte jag till Sidney? Jag kan knappt prata engelska så några vänner kan jag knappast få, min kropp är definitivt inte stranden värdig och de australienska kvinnorna kastar inte direkt lystna blickar efter mig. Vad fick mig att tro att det skulle bli annorlunda här? Jag är ta mig fan en modern Stagnelius, kanske lite mer tragisk bara... kul att Myssion och Frugan kommer snart i alla fall... Canberra - Good morning Gillian... - Good morning to you too Legato... Rilleg:s lägenhet Rilleg: Fan grabbar! Kom igen, vi är ju för fan svintäta superstars... vi förväntas göra såna här grejer! Djens: Jojo, jag vet men ändå. Jag har lovat mamma att... Iremmats avbryter... Iremmats: Kom igen Djens... det är som Rilleg säger. Vi är snygga, vi är täta, vi är kända! Vi måste jobba på vår image. Vi chartrar ett plan och drar ner. Brudar och champagne!!!! Rilleg: Right on dude!!! Försöker du vara rolig? Citera
Existentialisten Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2007 Härlig tråd Fick mig att le lite innan jag ska försöka somna! Gnatt Det bjuder jag på Nä, detta funkar inte. Försöker du vara rolig? . Visst är det kanon! Kapitel 2 kommer på onsdag så väntan blir inte så lång grabbar... den som väntar på något gott... Citera
bzkt Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Bland det tråkigaste jag läst på detta forum. Citera
Kenan83 Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Bland det tråkigaste jag läst på detta forum. Nämn 1 tråd som var tråkigare? Citera
Existentialisten Postad 6 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2007 Bland det tråkigaste jag läst på detta forum. Den här serien kommer bli det bästa som någonsin hänt det här forumet. Efter några kapitel när allt drar igång kommer du bli frälst, skicka fan-pm till mig och be mig skriva autograf på ditt nakna bröst. Citera
Emilio Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Det var någon som skrev något liknande förut som var ganska roligt, det här var inte särskilt kul, faktist grymt tråkigt. Nej du pojken, du lyckades inte. Citera
Kenan83 Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 så det är marcel du är. hmm trodde också det i början, men det marcel skrev var ganska roligt, denna fjanten skämmer ut sig bara... Citera
Bubbla Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Inte kul. Kanske lite komisk. Främst då själva grejen att försöka göra nån form av kopia på andra uppskattade trådar. Så vad kan ni nu utläsa om min utbildning, yrke, boende osv? Citera
Gäst Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Kan säkert bli roligt tror jag. Citera
Waggho Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 hmm trodde också det i början, men det marcel skrev var ganska roligt, denna fjanten skämmer ut sig bara... Nej nog är det Marcel alltid. Det här är ju bara upptakten. Vi måste ha tålamod tills det kommer igång. Citera
Hjort Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Sydney - Hjorts lyaMin engelska är utmärkt. Citera
Rush_Of_Joy Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Hade det varit roligare om någon annan än Existentialisten skrivit detta? Citera
cryo Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Om det blir tillräkligt skoj så kan ju Ola filma det med Captain Puggwash figurer och sända det i det nya programmet. Citera
hnat Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Meh. Hoppas bögskämten kommer i nästa kapitel. Citera
Hjort Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 RIPOFF! Ådran saknas.Du inser att det är samme författare va? Citera
Jennez Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Inte kul. Kanske lite komisk. Främst då själva grejen att försöka göra nån form av kopia på andra uppskattade trådar. Så vad kan ni nu utläsa om min utbildning, yrke, boende osv? Jennez analys av bubbla: Du har en mycket sund inställning till humor. Den här lilla berättelsen, liksom Stefan & Krister, är inte nyskapande för fem öre. Det är inget som roar oss eftersom det blir ganska förutsägbart. Visst kan vi dra på smilbanden när vi minns hans tidiga alster som var nya, fräscha och roliga men det här är en liten vurpa. Även humorn skall utmana intellektet (till skillnad från det här och Stefan & Krister) och det är det du saknar, bubbla. Citera
Recommended Posts