Roberteriksson Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Har lite svårt att få grepp om det här erbjudandet, är det så här det fungerar? När man sätter in pengar på UB kan man få upp till 750$ i insättningsbonus När man clearar 1000 Ultimate Points mailar man goodies@pokerforum.nu och får eventuellt en musmatta Under tiden som man spelar så clearar man kontinuerligt av de 7500 Ultimate Points som krävs för att få ut 100% av sin bonus Är osäker då jag inte har fått någon insättningsbonus, är det bara imellanåt som det erbjuds eller får man den efter ett visst antal ihopspelade poäng? Citera
gdaily Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Har du något bonusbelopp (som jag, se cirkeln)? Citera
SouthEast Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Bra Juggler, PMade gdaily om det, fast du hann visst före. Citera
Roberteriksson Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2007 Har du något bonusbelopp (som jag, se cirkeln)? Jajamän det har jag, det visar väl på de bonusdollar (de 750$ eller så) som jag kan cleara via att samla UB-poäng? Finns det även en ren insättningsbonus att ta ut? Citera
J4nus Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Var det bara jag som fick problem med denna $750 bonusen? Jag har tidigare postat i tråden "Frågor kring POKERFORUM.nu erbjudanden" men inte fått något svar, Länk. UB påstod iaf att erbjudandet som poker.se/pokerfoum.nu erbjuder inte stämmer men de var snälla och krediterade mitt konto med 100 bonusdollar extra iaf. Citera
AG Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Erbjudandet fungerar. Viktigt att kommer ihåg är att programmet skall laddas ner från den länk som tillhandahålls och att bonuskoden "POKERSE" används. Citera
MacDaddy Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Och vad är en ultimate point? Citera
Roberteriksson Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 Erbjudandet fungerar. Viktigt att kommer ihåg är att programmet skall laddas ner från den länk som tillhandahålls och att bonuskoden "POKERSE" används. Jag fattar ändå inte, kan man få ut upp till 750$ i en ren insättningsbonus förutom den bonus man spelar ihop genom att samla Ultimate Points eller inte? Citera
gdaily Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Jajamän det har jag, det visar väl på de bonusdollar (de 750$ eller så) som jag kan cleara via att samla UB-poäng? Finns det även en ren insättningsbonus att ta ut? Det är uppsignings/insättningsbonusen Citera
UB Danny Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Jag fattar ändå inte, kan man få ut upp till 750$ i en ren insättningsbonus förutom den bonus man spelar ihop genom att samla Ultimate Points eller inte? Tjena, jag ska försöka göra det tydligare. När du öppnar ett konto på UB, så måste du skriva in "pokerse" i fältet för bonuskod. Om du gör det så får du 100% upp till $750 i bonusdollar, på din första insättning. OBS! Man måste alltså skriva in "pokerse" som bonuskod för att få bonusen. Om du sätter in t.ex. $750 så får du då även $750 bonusdollar. Dessa konverteras till riktiga dollar efter varje session du spelar. För 10 UltimatePoints konverteras $1 till riktiga pengar. Du behöver alltså inte spela upp 7500 händer, eftersom du får bonusen konverterad allteftersom. När du nått över 1000 UB-poäng får du även en extra bonus, dvs en signerad musmatta. Du måste dock maila poker.se/pokerforum.nu för att få ut den. Gällande hur man tjänar UB-poäng, samt vad mer de kan användas till, kolla denna länk: http://www.ultimatebet.com/promotions/players_club.html Hoppas att det blev lite tydligare. Hälsningar, Danny UltimateBet Citera
ah_derka Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Någon som har gjort denna bonus? Snabb? Lättclearad? Vilken nivå lirades? Citera
_slipknot1_ Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Någon som har gjort denna bonus? Snabb? Lättclearad? Vilken nivå lirades? Uppfatta bonusen som väldigt bra, gick snabbt att cleara sen fick man nästan dubbla bonusen under en vecka. Däremot cleara jag bara 250$ pga sådana sjuka bad beats 4 raka dagar så gav upp. Citera
PellePelle Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Hur är denna bonus på NL50? har 500 dollar över och är trött på att lira på "vanliga" pokersidan Citera
_slipknot1_ Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Hur är denna bonus på NL50? har 500 dollar över och är trött på att lira på "vanliga" pokersidan körde nl50 gick rätt fort pga allmänt löst spel från alla...uppfatta det som rikktigt fiskigt. Citera
Kenan83 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Finns det några signerade musmattor kvar? Sugen på att testa UB =) Citera
PellePelle Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 hmm blev precis medlem men innan jag satte in pengar insåg jag att det bara fanns ett fullt 6manna NL50 bord?? 9000 spelare och bara ett sådant fullt bord? Har jag missat något? Citera
FraXioN Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 körde nl50 gick rätt fort pga allmänt löst spel från alla...uppfatta det som rikktigt fiskigt. Hur många bord körde du samtidigt? SH/FR? Ungefär vad blir det i bonus $ per timme? Citera
Recommended Posts