DaPine87 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Nån som har koll på hur stor del av händerna som blir rejkade på NL100 och NL200? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 nån som ska ge sig på 18k$? aa troligen om det inte dras av från vanliga rejkbacken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Hei, SÃ¥ lenge du raker for mer enn 200 usd hver mÃ¥ned vil du uansett fÃ¥ din rakeback utbetalt den kommende mÃ¥neden. Du kan altsÃ¥ fÃ¥ bÃ¥de rakeback og Big Bang Bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patte_p Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Spela FL 1/2, av tidigare erfarenhet motsvarar en sån här bonus en rakeback på mer än 100%. Fruktansvärt bra bonus med andra ord. Lite orolig över de där presentkorten bara, men va tusan. En ny dator vore ju inte helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 jag kommer behöva bygga några nya garderober efter jag tagit 18k i presentkort på Johnells o Allehanda klädföretag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Nån som har koll på hur stor del av händerna som blir rejkade på NL100 och NL200? Drygt hälften av händerna på NL100 och cirka 60-70% på NL200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Känns lite väl bra för att missa det här. Frågan är väl bara vad man skall satsa på. För jag har inte 60 dagar på mig. För jag skall lira in 200 dollars bonusen också. 47 dagar har jag på mig, för det var väl första april det går ut. Rakar 1000 händer om dagen utan problem så jag får väl sikta på det... Så det borde med andra ord gå att ta in 4200 dollar... lirar jag in 1500 per dag så blir det 6000 usd. Sedan är ju frågan hur villig bruden är till att man lirar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 William, matte va inte ditt favvo ämne i skolan så jag räknar för dig. Du kan lira mellan 1 februari och 30 april. Det är dryga 90 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Hei, SÃ¥ lenge du raker for mer enn 200 usd hver mÃ¥ned vil du uansett fÃ¥ din rakeback utbetalt den kommende mÃ¥neden. Du kan altsÃ¥ fÃ¥ bÃ¥de rakeback og Big Bang Bonusen. Det är ju sjukt bra? Alla får väl rakeback automatiskt på nordic? Fungerar neteller där nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Nån som har kollat upp om bonusen dras från rejken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Nån som har kollat upp om bonusen dras från rejken? Hei, SÃ¥ lenge du raker for mer enn 200 usd hver mÃ¥ned vil du uansett fÃ¥ din rakeback utbetalt den kommende mÃ¥neden. Du kan altsÃ¥ fÃ¥ bÃ¥de rakeback og Big Bang Bonusen. Jag tolkar det som om att man får både rb och Big Bang. Detta verkar sjukt bra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Får man RB automatisk på NB? Annars, hur får man det? Är den bonus så otroligt bra? Vad tror ni jag kan tjäna om jag grindar 5-6 bord NL100 6MAX 2-3 timmar per dag (plus extra grindning i helgerna)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 det är ett utmärkt tillfälle till att lära sig FL, hur mycket är det normalt att man gå in med på ett 10bord? 20bb? Rakebacken som man annars får, hur mycket ligger den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Jag tolkar det som om att man får både rb och Big Bang. Detta verkar sjukt bra ju jo det får man men dem flesta sidorna brukar dra av bonusar från MGR så att man får mindre RB.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Vad tror ni jag kan tjäna om jag grindar 5-6 bord NL100 6MAX 2-3 timmar per dag (plus extra grindning i helgerna)? runt 6k skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 jo det får man men dem flesta sidorna brukar dra av bonusar från MGR så att man får mindre RB.. Ju det vet jag ju, men de skrev inte så i mailet så jag tolkar det som om att de inte drar av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Ju det vet jag ju, men de skrev inte så i mailet så jag tolkar det som om att de inte drar av det... oftast står sånt bara i finstilta texter Har försökt leta upp regler som nordicbet har vid bonusar utan framgång.. Drar iväg ett mail sen om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Får man RB automatisk på NB?Annars, hur får man det? Alla NB kunder får RB automatiskt. Är den bonus så otroligt bra? Skoja doja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Det här verkar ju helt sinnes. Kan någon bekräfta att man verkligen får rakeback OCH denna bonus? Låter ju för bra för att vara sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 William, matte va inte ditt favvo ämne i skolan så jag räknar för dig. Du kan lira mellan 1 februari och 30 april. Det är dryga 90 dagar. Nja. trodde det bara var till 1a apr.. och det blir iaf inte 90 dagar eftersom de kommer ta mig några dagar innan jag kan börja spela på just big bang Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supra Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Rednines har ett liknande erbjudande och där verkar bonusen inte påverka rakebacken. Jag klippte ut det viktigaste från texten. Hos RedNines erbjuder vi en otrolig pokerbonus som aldrig tar slut. Den motsvarar 25% rakeback och den dras inte av från din ordinarie rakeback. Promotion Raked hands Cash value 3000 $225 4300 $350 5000 $400 6000 $500 90000 $8000 Terms & Conditions Dina rakeade händer måste vara spelade på 0.5/1 NL/PL/FL eller högre bord. Denna bonus kan användas hur många gånger som helst och den dras inte av från din rakeback! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Rednines har ett liknande erbjudande och där verkar bonusen inte påverka rakebacken. Jag klippte ut det viktigaste från texten. Hos RedNines erbjuder vi en otrolig pokerbonus som aldrig tar slut. Den motsvarar 25% rakeback och den dras inte av från din ordinarie rakeback. Promotion Raked hands Cash value 3000 $225 4300 $350 5000 $400 6000 $500 90000 $8000 Terms & Conditions Dina rakeade händer måste vara spelade på 0.5/1 NL/PL/FL eller högre bord. Denna bonus kan användas hur många gånger som helst och den dras inte av från din rakeback! Vart har du sett detta? Enl deras support har dom ingen bonus ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Är allt man behöver göra att bara dega in och köra igång med spelandet och sen mejla supporten efter varje 5k rake hands eller? Inga bonuskoder eller grejs? Så tolkar jag iaf det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Är allt man behöver göra att bara dega in och köra igång med spelandet och sen mejla supporten efter varje 5k rake hands eller? Inga bonuskoder eller grejs? Så tolkar jag iaf det. Har du inte lirat där innan så måste du först köra deras sign upp $100/1500 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 "Hei Jonas, Du vil motta rakeback som normalt uavhengig av Big Bang bonus. Du har også mulighet til å motta bonusen som penger på din konto. Du sender oss en mail når du har oppnådd 5000 raked hands og vi vil kreditere din konto." Låter enkelt nog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts