DronkaN Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Bra SNG site med lättclearad bonus nått hett tips. Gärna Vip Shop också. Bra turbos även d ett måste! Lättclerad med sng också=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Full Tilt och Stars brukar vara där dom flesta SnGarna håller till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Vilken nivå gäller det? På lägre nivåer funkar nog de flesta siter nämligen. Annars Stars och Full Tilt. Ongame har bra struktur men dålig action högre upp tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 PartyPoker??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ettkorv Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Party va sjukt mycket fiskigare än ongame av det jag testat. Inte för att spelet var bra på ongame men på party spelade många hur vilt som helst från första början och det var ofta man kom till bubblan med mer än 10 BB bara av att folda alla händer, detta på turbo. På ongame va dom så jävla sega så det var ofta cirka 7 pers kvar när man hade 10 BB. Då snackar jag $11-$22. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asagud Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Ganska stor skillnad i vinst på vissa siter. Jämför vad man betalar in till sidan för varje spel på olika nivåer: Svenska spel: (SEK) 20+2 = 10% ... 500+50 = 10% (finns inget spel på de högre nivåerna så skiter i dem) Party Poker (USD) 2.40+0.60 = 25% 5+1 = 20% ... 50+5 = 10% 100+9 = 9% (Här finns det spel på höga nivåer) osv... Jag vet inte hur det ser ut på t.ex. stars och full tilt, men tycker skillnaden här är enorm på de lägsta nivåerna. ALLA spel är fullring, orkar inte jämföra HU eller short just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Ganska stor skillnad i vinst på vissa siter. Jämför vad man betalar in till sidan för varje spel på olika nivåer: Svenska spel: (SEK) 20+2 = 10% ... 500+50 = 10% (finns inget spel på de högre nivåerna så skiter i dem) Party Poker (USD) 2.40+0.60 = 25% 5+1 = 20% ... 50+5 = 10% 100+9 = 9% (Här finns det spel på höga nivåer) osv... Jag vet inte hur det ser ut på t.ex. stars och full tilt, men tycker skillnaden här är enorm på de lägsta nivåerna. ALLA spel är fullring, orkar inte jämföra HU eller short just nu Stars har t.ex. 15+1 och 25+2 (turbos)Skillnaderna består i strukturerna på blindsen. Det är av stor betydelse för hur spelet utvecklas. CSI-X är en "ok" vägledning - men inte fulländad. Jag har aldrig spelat på SvSp. (utlandssvenskar får inte?), men min ranking av sajterna är: 1. PokerStars (överlägsen i trafik, ingen RB, bra poängshop) 2. FullTiltPoker (bäst struktur på blindsen av dom jag testat, RB finns) 3. PartyPoker (fisktätt fortfarande, ingen RB) Smaken är som baken. Hur svårt är det att testa alla sajter och bilda sig en uppfattning? Jag spelar på Stars och FullTilt, håll er borta därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asagud Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Kan tillägga att jag bara för att SvS har mindre rake på SnGs på låga nivåer kan jag inte rekommendera dem ändå. De enda gångerna när det funnits god aktivitet på SvS SnGs är när väntelistan till de vanliga pokerborden är nere. Som de varit i några dagar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Billgren Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Partypoker har mycket lätta SnG's, mycket fiskigt. Ofta klarar man sig till 4-5 spelare kvar genom att bara folda sig fram och ändå ha en hyffsad stack. Kan starkt rekommendera låga SnG's på Party. Roliga situationer uppstår ofta - en gång var vi 4 stycken all-in på första handen när jag satt på AA, en på KK, en JJ och en TT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts