Chillarn7 Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Augusti slutade på +64,000 kr på SvS. Har tänkt börja skära ner på onödiga saker som tar upp tid i min vardag, därför tänker jag lägga ner denna dagbok tills vidare. Trevligt med alla besök och kommentarer jag fått under tiden den varit igång. Mods, lås. Citera
don_sebbe Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 GL bra och välskriven dagbok ! Citera
iamivar Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Tack och adjö till din trevliga dagbok. Lycka till med det fortsatta fiskjagandet Citera
stroem Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 +3000 på tåggrind och CC idag. Låg plus betydligt mer på CC men losade 3000 en av de sista händerna. Tycker i efterhand att jag gjorde en oövertänkt och dålig syn på rivern i den handen eller vad tycker ni? effektiva stacks 3000. UTG höjer till 100, jag synar med As3s i MP. Knappen och SB synar. Flop KJ3, 2 ruter. Rundcheck Turn hjärter 3. UTG leder 200, jag höjer till 600. Fold till UTG som synar. River klöver 6. UTG checkar, jag bettar ut 600 för värde, UTG ställer. Här glömde jag helt bort att UTG höjde pre och trodde att han var bb av någon anledning. Tänkte inte över handen ordentligt och synade av 1700 till in i hans egentligen helt uppenbara slowspelade KK. är det verkligen så uppenbart att han har KK där? Citera
_zed_ Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Synd att du lägger ner din dagbok, men jag har full förståelse för att det tar för mycket tid. Har varit väldigt kul att följa dig i alla fall - lycka till i fortsättningen!! Citera
Pey Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Hemskt tråkigt, detta var den enda dagbok jag följde varje dag. Lycka till med spelandet! Citera
AAkekAA Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Hallå Jerico! Spelar mot dig en hel del men undviker dig så mycke de går hehe=) Har lite frågor bara: Hur många händer spelar du per månad ungefär? Va har du för PTBB/100? Va vill du ha för rulle för att gå till 10/20? Funderar själv nämnligen... lycka till! Citera
Recommended Posts