Gå till innehåll

Max Cady tackar för sig...


Max Cady

Recommended Posts

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagens session gick helt åt helvete, allt jag plussade igår gick åt idag. Spelade fyra st och kom 4:a, 5:a, 6:a och 6:a. Passivt och allmänt dåligt spel var väl främsta orsaken. Att jag sen hade oflyt med coinflipsen gjorde inte saken bättre.

 

Vill ni titta på eländet så finns det som video som är ca 18 minuter lång: Max Cady spelar $11or

 

Vill gärna ha synpunkter eftersom jag vet att jag spelade uselt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2.25 pushar med AJ

5.40 KTs är en push först in.

8.xx ser inte stackarna riktigt men push mot chippie med 88 där.

9.xx du visar KK och kan helt klart pusha K4s handen efter mot 11BB

9.xx T9s push

12.xx A8 raise

13.xx Större raise eller complete med 44

13.xx raisar knappen med A3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

My två cent:

 

JJ Pusch Orkar inte leta upp just nu

 

AJ push

 

09:30 88 lägg absolut inte syn Samma här...

 

12:50 44 compleata bara Oki

 

13:45 A9 UTG på bubblan skulle jag släppa Tror att SnGWiz vill att man ska folda A9 men spela AT här...

 

15:55 två små kort med liten

 

stack, check ställ... Bra tänkt! Skulle gjort så!

 

17:35 Jag skulle aldrig förlora AQ vs KJ--..Jävligt dåligt av mig! :-)

 

Tack mannen! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2.25 pushar med AJ

5.40 KTs är en push först in.

8.xx ser inte stackarna riktigt men push mot chippie med 88 där.

9.xx du visar KK och kan helt klart pusha K4s handen efter mot 11BB

9.xx T9s push

12.xx A8 raise

13.xx Större raise eller complete med 44

13.xx raisar knappen med A3

 

Tack! Ska kolla när jag hinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan är jag sådär passiv och osäker för som jag var i videon? Jag VET ju hur jag ska göra i de där situationerna, ändå gör jag det inte! Arsle! Nog om det...

 

Idag är det spännande grejer på gång nämligen ultraljud på SöS! Tänk om det skulle vara tvillingar?! Marias syrra har tvillingar så helt förvånande skulle det ju inte vara. Men jag är väldigt nöjd om det bara ligger en liten rackare där inne faktiskt. Vem vet, det kanske kommer en bild på den lille gynnaren här i eftermiddag... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan är jag sådär passiv och osäker för som jag var i videon? Jag VET ju hur jag ska göra i de där situationerna, ändå gör jag det inte! Arsle! Nog om det...

 

Idag är det spännande grejer på gång nämligen ultraljud på SöS! Tänk om det skulle vara tvillingar?! Marias syrra har tvillingar så helt förvånande skulle det ju inte vara. Men jag är väldigt nöjd om det bara ligger en liten rackare där inne faktiskt. Vem vet, det kanske kommer en bild på den lille gynnaren här i eftermiddag... :-)

Som gammal pokerspelare tycker jag du borde veta att man endast ska ladda med ETT skott. Sök på forumet... det finns otaliga trådar om misslyckad "skott"-ning.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heja UL, jag hoppas på tre....:mrgreen:

 

Sorry mannen... ;-)

 

Som gammal pokerspelare tycker jag du borde veta att man endast ska ladda med ETT skott. Sök på forumet... det finns otaliga trådar om misslyckad "skott"-ning.

;)

 

Man undrar om jag hunnit ladda över huvudtaget. Det visade sig att graviditeten gått ca två veckor kortare än vad vi trott. Med tanke på att vi gjorde graviditetstest väääldigt tidigt så kan jag knappt fått av mig kallingarna innan hon var på smällen! Hur som helst så var allt fina fisken men vi ska tillbaka om två veckor på nytt ultraljud eftersom dom vill kolla i graviditetsvecka 18...

 

2004453083133649761_rs.jpg

Maria sänger att han/hon har min näsa. Vet inte om det är ett påhopp eller en komplimang... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry mannen... ;-)

 

 

 

Man undrar om jag hunnit ladda över huvudtaget. Det visade sig att graviditeten gått ca två veckor kortare än vad vi trott. Med tanke på att vi gjorde graviditetstest väääldigt tidigt så kan jag knappt fått av mig kallingarna innan hon var på smällen! Hur som helst så var allt fina fisken men vi ska tillbaka om två veckor på nytt ultraljud eftersom dom vill kolla i graviditetsvecka 18...

 

2004453083133649761_rs.jpg

Maria sänger att han/hon har min näsa. Vet inte om det är ett påhopp eller en komplimang... :mrgreen:

 

 

Hxn har verkligen mina kindben! Pappa upp i dagen ffs! ;)

 

Härligt å få uppleva allt igen va? :)

 

Poker: Spela som du vet att du ska. Värre vore det om du inte visste hur du skulle göra, men när du vet - gör så! :D Låt det ta lite tid innan du agerar kanske? Fundera, vad skulle jag tycka om det här spelet efter att ha postat det i min db? ;)

 

Ha d gott, fika snart?

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry mannen... ;-)

 

 

 

Man undrar om jag hunnit ladda över huvudtaget. Det visade sig att graviditeten gått ca två veckor kortare än vad vi trott. Med tanke på att vi gjorde graviditetstest väääldigt tidigt så kan jag knappt fått av mig kallingarna innan hon var på smällen! Hur som helst så var allt fina fisken men vi ska tillbaka om två veckor på nytt ultraljud eftersom dom vill kolla i graviditetsvecka 18...

 

QUOTE]

 

Inte för att vara sån, men har du hört den om brevbärarn... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry mannen... ;-)

 

 

 

Man undrar om jag hunnit ladda över huvudtaget. Det visade sig att graviditeten gått ca två veckor kortare än vad vi trott. Med tanke på att vi gjorde graviditetstest väääldigt tidigt så kan jag knappt fått av mig kallingarna innan hon var på smällen! Hur som helst så var allt fina fisken men vi ska tillbaka om två veckor på nytt ultraljud eftersom dom vill kolla i graviditetsvecka 18...

 

QUOTE]

 

Inte för att vara sån, men har du hört den om brevbärarn... :mrgreen:

 

Ja man börjar faktiskt undra! Fast brevis är iofs en tjej...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry mannen... ;-)

 

 

 

Man undrar om jag hunnit ladda över huvudtaget. Det visade sig att graviditeten gått ca två veckor kortare än vad vi trott. Med tanke på att vi gjorde graviditetstest väääldigt tidigt så kan jag knappt fått av mig kallingarna innan hon var på smällen! Hur som helst så var allt fina fisken men vi ska tillbaka om två veckor på nytt ultraljud eftersom dom vill kolla i graviditetsvecka 18...

 

2004453083133649761_rs.jpg

Maria sänger att han/hon har min näsa. Vet inte om det är ett påhopp eller en komplimang... :mrgreen:

 

Vi hade samma sak... tjejen höl på o hamna i bråk med tanten som "scannade" henne för att ta reda på leveransdatum... Datumet stämde inte alls med när vi var i Bulgarien på befruktningsresa. Iofs orkade inte dottern med den tröga strukturen och köpte ut 5 veckor för tidigt, så vi fick ju inte se om kärringens datum stämde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hade samma sak... tjejen höl på o hamna i bråk med tanten som "scannade" henne för att ta reda på leveransdatum... Datumet stämde inte alls med när vi var i Bulgarien på befruktningsresa. Iofs orkade inte dottern med den tröga strukturen och köpte ut 5 veckor för tidigt, så vi fick ju inte se om kärringens datum stämde.
Befruktningsresa? :shock: Vad är det? :?:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjejen har en åkomma som förkortas PCO, om jag inte minns helt fel. Vilket innebär att det blir ingen ägglossning. Det blev ju en o annan moodswing när detta uppdagades=vi kan inte bli föräldrar!

 

Som tur var fick vi tag i en riktigt bra gynekolog i Jönköping som tog vid där vanliga sjukhuset totalt misslyckats. Han körde lite tester och tog lite beslut i värsta doktor baltarzar stilen, vilket ledde fram till att maskineriet i hennes kropp vaknade till efter en kur med nån medicin.

 

Slutklämmen var en spruta med något jox i och vi fick order om att så att säga : GÖRA DET efter ett antal dagar när sprutan tagits... Dessa dagar började lite turligt på vår första dag på vår sen tidigare planerade resa till bulgarien. Kan tillläggas att ett mycket stort antal krigare fick lämna pappas pistol under dessa öronmärkta dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens planer:

 

  • Leta efter artiklar till rapporten som ska vara inne nästa onsdag.
  • Fundera över vilken typ av textanalys jag ska göra i rapporten.
  • Spela poker.
  • Plocka undan tvätten, inte för att jag vill utan för att Maria vill. :roll:
  • Planera lite middagar för veckan.

 

Listan är utan inbördes ordning så givetvis börjar jag med lite poker! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...