Gå till innehåll

Max Cady tackar för sig...


Max Cady

Recommended Posts

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då har man spelat lite igen dåra. Tyvärr så känns det som en repris av den förra sessionen. :-(

 

1:a 1

2:a -

3:a -

4:a -

5:a 1

6:a 3

7:a -

8:a 1

9:a 1

 

 

Antal spelade totalt: 17

ROI: -23%

ITM: 23,5% (2-2-0)

Rulle: $150

 

Fy fan va dåligt det går...

:-(

 

Vill bara säga att vi håller tummarna för att vändningen kommer snart.

Vi håller på dig :heart: :heart:

 

Hälsn. Fru Ängeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På nåt vis har jag hamnat i nån sorts "all in-eller-fold-spel" just nu, helt sjukt! Börjar redan ruttna på Stars och funderar på att joina Ängeln och Blattan på SvS. Eller kanske skita i pokern helt och hållet ett tag faktiskt, det är ju inge kul när det går så jävla dåligt...

 

Jag vet precis hur det är. Ser också på dina poster i HH. AQs är ju push i 99%, att du postar den tyder på att ditt självförtroende är i botten. Själv har ju beslutat att ta en paus från Stars. Jag spelar själv väldigt mycket all-in eller fold spel och det kanske är fel på Stars, vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Planer

Då, som beskrev tidigare, familj och studier tar mycket tid så kommer jag att försöka spela 3ggr/vecka och då i huvudsak när familjen gått och lagt sig. Tanken är att spela fyra bord ($5 fullring, regular ej turbo) samtidigt om jag känner att det funkar, i annat fall går jag ner till tre eller kanske bara två bord. Jag kommer att spela på PokerStars där min startrulle kommer vara $165, d.v.s. 30 inköp.

Spelar du det fortfarande? Och det går kasst? Spelar du vårdslöst?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet precis hur det är. Ser också på dina poster i HH. AQs är ju push i 99%, att du postar den tyder på att ditt självförtroende är i botten. Själv har ju beslutat att ta en paus från Stars. Jag spelar själv väldigt mycket all-in eller fold spel och det kanske är fel på Stars, vad vet jag.

 

Tror inte att det kan bli mycket lägre faktiskt! :cry: Det är sånt jävla antiklimax. Spelade på CDpoker förrut och hade som mål att casha ut så fort jag fått bonusen för att spela på Stars. Fixade NETeller för att lättare kunna göra deposits och cashouts, startade dagboken för att bygga upp nån sorts förväntning på mig själv, läste en hel del och skrev bla artikeln om Scott Fischmans SnG-strategi...och så går det så här dåligt! Allt det roliga som jag sett fram emot sen typ innan jul lyser med sin frånvaro! Jag fattar det inte, på alla siter jag spelat förrut har jag åtminstone haft en ITM på typ 30-40%/dag och en ROI på iallafall 20%? Nu har jag ju spelat vääääääääldigt få på Stars men problemet är att den oerhört värelösa inledningen på min Stars-karriär gör mig väldigt orolig! Nej, nu får det vara slut-whinat för ett tag, måste gå och leta efter en spade så jag kan gräva ner mig....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du det fortfarande? Och det går kasst? Spelar du vårdslöst?

 

Japp, men kommer gå ner till två bord ett tag nu. Vet inte om jag spelar vårdslöst faktiskt? Kanske är det så att motståndet helt enkelt är bättre än på de siter jag spelat förut? Det är ju väääldigt tight på Stars, har aldrig varit med om tidigare att det är sju spelare kvar på 100/200! På både SvS, Ladbrokes och CDpoker där jag spelat förut är man ju typ HU på den nivån! :-D Som jag skrivit tidigare så är det väldigt mycket "push-eller-fold" över mitt spel just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, men kommer gå ner till två bord ett tag nu. Vet inte om jag spelar vårdslöst faktiskt? Kanske är det så att motståndet helt enkelt är bättre än på de siter jag spelat förut? Det är ju väääldigt tight på Stars, har aldrig varit med om tidigare att det är sju spelare kvar på 100/200! På både SvS, Ladbrokes och CDpoker där jag spelat förut är man ju typ HU på den nivån! :-D Som jag skrivit tidigare så är det väldigt mycket "push-eller-fold" över mitt spel just nu.
(skrytvarning nu) Öööh va? Jag håller inte med. Dom suger ju på $5/sng/PokerStars. Jag har spelat 80 st $5/sng på Stars sedan min omstart och har ROI 57,5%/ITM 55% och av alla är jag 22,5% som 1'a. Jag spelar 4-6 bord och det finns sessioner då jag är 80% ITM.

Till helgen eller nästa vecka ska vi skriva in dig på "Cyntax Sng-Camp" :)(slut på skryt)

Men om det går kasst på en sajt så ska man givetvis byta tillbaka till den som man tidigare krossade. Vad väntar du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(skrytvarning nu) Öööh va? Jag håller inte med. Dom suger ju på $5/sng/PokerStars. Jag har spelat 80 st $5/sng på Stars sedan min omstart och har ROI 57,5%/ITM 55% och av alla är jag 22,5% som 1'a. Jag spelar 4-6 bord och det finns sessioner då jag är 80% ITM.

Till helgen eller nästa vecka ska vi skriva in dig på "Cyntax Sng-Camp" :)(slut på skryt)

Men om det går kasst på en sajt så ska man givetvis byta tillbaka till den som man tidigare krossade. Vad väntar du på?

 

Låter bra, ser fram emot det! ;-) Det är lite småjobbigt bara att du anser att motståndet på $5.5 suger. :roll: Ska fundera lite angående site-byte redan nu.

 

Det värmer att du bryr dig! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(skrytvarning nu) Öööh va? Jag håller inte med. Dom suger ju på $5/sng/PokerStars. Jag har spelat 80 st $5/sng på Stars sedan min omstart och har ROI 57,5%/ITM 55% och av alla är jag 22,5% som 1'a. Jag spelar 4-6 bord och det finns sessioner då jag är 80% ITM.

 

Spelar du regulars eller turbo? Själv spelade jag $6+0.5 turbo och fick det verkligen inte att funka....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken kanonsession! Spelade bara två stycken idag och då med Cyntax (:h: )som coach på MSN och Ängeln hejandes! :-D :-D :-D

 

 

1:a 1

2:a 1

3:a -

4:a -

5:a -

6:a -

7:a -

8:a -

9:a -

 

 

Antal spelade totalt: 19

ROI: 3,35%

ITM: 31,5% (3-3-0)

Rulle: $175

 

Kände att spelet idag var betydligt aggressivare och "modigare" än det varit sen jag började på Stars. Spontant så känns det som att det tex var betydligt bredare HD som jag reraisade med preflop. Hinner inte kolla nu men ska köra båda SnG'sen i PO i morrn för att se vad som skiljde sig mot vanligt. Det var otroligt skönt att ha två pf'are som railade och dessutom Cyntax som super-coach! Som tack ska han få en fika och en macka när vi ses senare i veckan! :-D

 

Detta är till Super-Cyntax: :h:

Detta är till Super-Ängeln: :h:

 

Nu är jag glad igen!!!!! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ska dom tas! 1'a och 2'a. och den du kom 2'a i var ju f*n bara osis. Sicken sukker fi var!

 

Ja den här var lite tråkig....

 

PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t200 (2 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

 

Button (t5535)

Hero (t7965)

 

Preflop: Hero is BB with 3heart.gif, 5diamond.gif.

Button calls t100, Hero checks.

 

Flop: (t400) 5club.gif, 2diamond.gif, 3diamond.gif(2 players)

Hero checks, Button bets t400, Hero raises to t1000, Button raises to t5335, Hero calls t4335.

 

Turn: (t11070) 4heart.gif(2 players)

 

River: (t11070) 7heart.gif(2 players)

 

Final Pot: t11070

 

 

Button has 6c 2c (straight, seven high).

Hero has 3h 5d (two pair, fives and threes).

Outcome: Button wins t11070

 

:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...