hajen Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Jag fick efter mycket tjat en ersättning motsvarande inköpet i 7st SnG, men Stars påpekade att det var "a gift from your friends at Poker Stars" då dom inte hade några bekymmer med sin site den aktuella kvällen... Stackars sate som blev busto på kontot utan vetskap ... Citera
Donner Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Nu brakade tydligen hela rasket ihop igen. Vad fasen sysslar ni med, stars? Citera
Morgyleus Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Det är nog inte Stars som klantar sig, eftersom även åtminstone FullTilt har problem. Citera
Champ Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Jag har fått svaret att ärendet är lämnat till annan avdelning och nu har jag väntat sen i fre-lör.Jag förklarade att jag var kvar i turneringen med chans att vinna alltihopa när allt bröts! Chip & a chair ska ju räcka har jag hört! Kompensation ska jag få har dom sagt men inte när! Inköpet är väl det minsta man kan begära! Ska det behöva ta så lång tid? Snabb Support var det! Vad är er erfarenhet? Champ Detta mail kom idag Torsdag>>Problemet var tydligen lokalt för Sverige men ändå lyckligt slut! Hade det varit finalbord med chans till 27.000 så undra jag hur det gått! SVAR:-D Even though PokerStars does not typically accept responsibility for routing problems or connection issues beyond our control, we have decided to place $162 into your PokerStars account as a one-time exception to the above policy. As your original buy-in was awarded in the prize pool and was not taken back from the winner, you may consider this a gift from your friends at PokerStars. Champ Citera
eurythmech Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Det är inte bara jag som har problem nu va? Citera
jm_j Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Det är inte bara jag som har problem nu va? Här fungerar det fint. Citera
eurythmech Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Herre jävla helvetes fan fan fan fan fan, varför fungerar allt utom Pokerstars här då? Citera
eurythmech Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Det går ju inte att spela på den där förbannade jävla skitsiten, pengarna bara rinner iväg. Och var är representanten som hängde här förr? Citera
Ängeln17 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Det är inte bara jag som har problem nu va? Hos mig så hackade det ett tag nyss. Nu verkar det dock funka igen. Citera
Recommended Posts