Gå till innehåll

Pokerstars nere?


azN-

Recommended Posts

  • Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag satt kvar med 200 pers i Nightly Hundred Grand med inköp på $162. Jag blir då disconnectad och sen kommer jag inte in igen. Det kan man kalla skit. Pengar vid 120 pers, så nu undrar jag om någon representant från pokerstars kan svara på när jag får tillbaka inköpet + kompensation? Det är ändå $27.000 i förstapris! Jag har skickat mail så jag får väl se vilket svar jag får.:roll: Jag tror att det löser sig med kompensation men det är bara vad jag hoppas. Jag är en lojal kund så nu får dom visa att vi är viktiga!

 

Ps. Har man ingen möjlighet att öka sin stack utan blir utblindad pga pokerklienten, ja då tycker jag att man ska få kompensation!

 

Ha en trevlig kväll ni andra också, om det går efter allt jäxxxelskap.

 

Champ/DIAMONDxxx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då händer det igen i cashgame.:evil: Har 999 i fin pot och skiten hänger sig. Tvungen att logga ut och sen kommer jag inte in igen förrän handen är borta liksom pengarna!!!:evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:

 

Grymt oproffsigt om jag inte får kompensation. Väntar på svar och kommer att skriva här om hur det gick. Hoppas på att dom sköter det hela snyggt!

 

Champ/DIAMONDxxx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

livstilt på poker nu. slutade 350 nått i warm upen.

 

Var så tiltade att man missade 34 minuter turnering. Det värsta var nog att jag missade ett break med.

 

adios igen :)

 

Fick svar ifrån Stars nu. tack!

 

Thank you for your patience whilst we have been reviewing your refund request and accept my apologies for the delay in response.

 

I have reviewed your account and credited your account the buy-in for the tournament in question. This refund comes from PokerStars, not the prize pool of this tournament.

 

Again we apologize for any inconvenience caused by this incident which I assure you is a very rare occurrence on PokerStars. We believe in handling unexpected and negative situations in a positive matter, and I hope this resolution goes towards ensuring your patronage of PokerStars for a long time to come.

 

Best Regard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta mail kom 08:09 ( Hur snabbt brukar det gå ?) 15:02 nu!

 

Thank you for your email.

 

We will of course review your particular situation and request for

further compensation for the affected tournament. Please allow some time

for us to investigate this and get back to you.

 

Hoppas det löser sig snart!;-)

 

Champ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått svaret att ärendet är lämnat till annan avdelning och nu har jag väntat sen i fre-lör.Jag förklarade att jag var kvar i turneringen med chans att vinna alltihopa när allt bröts! Chip & a chair ska ju räcka har jag hört! Kompensation ska jag få har dom sagt men inte när! Inköpet är väl det minsta man kan begära! Ska det behöva ta så lång tid? Snabb Support var det! Vad är er erfarenhet?

 

Champ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...