Juggler Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Spelar 10+1 SnG på Everest där en kille i SB efter lite betande hamnar all-in preflop mot BB. TheKicker: unbelievable ffs...Everest go and **** yourself and your rigged gamesJuggler79: rigged when you lost with QK against AK? TheKicker: yea.....its rigged cause that 2 hands came at the same time.....1/15000 on that Tja, vad säger man? Citera
Existentialisten Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Spelar 10+1 SnG på Everest där en kille i SB efter lite betande hamnar all-in preflop mot BB. Tja, vad säger man? Vänligen upphör att exploatera rigg-offren så här. Killen donerar antagligen otaliga dulls varje månad till coola katter som dig och tacken för dessa gåvor är allmänt hån... visa killen lite omtanke istället. Citera
kjell-fr Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Jag säger som ordspråket "Mot dumhet kämpar gudarna förgäves." Citera
Joey Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Jag har lirat mot TheKicker på Everest ett otal gånger (han är f.ö svensk, kanske nån från forumet?) och han är lätt sajtens största tiltare att döma av hans chattande. Var lite underhållande i början dock. Edit: När jag lirade mot honom var det alltid på $22-nivån. Han är kanske helt enkelt inte så vass eftersom han gått ner i nivå. Citera
SouthEast Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Spelar 10+1 SnG på Everest där en kille i SB efter lite betande hamnar all-in preflop mot BB. Tja, vad säger man? Vår tids Don Quijote? Citera
Recommended Posts