Gå till innehåll

Ta bort dynaBLocator så att jag kan nå Pokerforum?


wingman

Recommended Posts

Jag skulle tro att den plockar siten för att den först och främst heter pokerforum.nu. Sen att det finns affe länkar till alla möjliga gambling-/pokersiter gör det hela inte bättre.

 

Antingen kan du surfa via en proxy-server för att komma runt det eller så hör du bara med admin om han kan låsa upp den då den förmodligen automatiskt blockades pga av ovanståande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, man ser en massa siffror. Sen då?

 

I Internet-inställningarna så ställer man till Manuell Proxy och skriver in IP samt port siffrorna.

 

Man provar en och ser om den fungerar. Fungerar inte den provar man nästa osv.

 

På IE så går det tillväga såhär (Har amerikanskt IE men antar att det står ungefär så här): Verktyg > Internet alternativ > Anslutningar > LAN inställningar

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kaos :cry:

Kommer inte längre in på pokerforum från jobbet.

Forbidden sité!

Låst av Webwasher med dynaBLocator :( TILT!

 

Går det att ta sig förbi detta utan admin-rättigheter?

Fattar inte varför aftonbladet o expressen ska vara ok men inte pokerforum lixom...

 

Jobbar du Volvo? Förra veckan så rök alla roliga sidor som fick dagarna att flyta på. 2+2, Pokerforum etc alla "dog" med webwasher. Surt att man inte kan använda rasterna iallafall till att uppdatera sig på senaste nytt på pokerfronten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-P ...men nu syftade jag inte på siffrorna i sig utan den analoga handlingen att ta med sig siffrorna...?

 

 

Tror mer eury syftade på din totala avsaknad av förståelse på vad skillnaden mellan analog och digital är. Sen att 8 miljoner svenskar inte heller vet det och missbrukar orden till höger och vänster är det som gör det roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...