Gå till innehåll

SAJT: TitanPoker.com


Titan Poker

Recommended Posts

  • Svars 496
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena alla,

 

Att ni skall vara så sega på att regga alltså! :P

 

Det blev endast 16 spelare som reggade vilket var för lite, 20 var minimum.

 

MEN, jag håller fast vid att köra denna satellit, GE ALRDRIG UPP!

 

Så, jag beställer den igen till Söndagen den 1 Juni.

 

Detta är bara 3 dagar innan main event som är den 4e Juni.

 

Man då har ni tid på er att regga åtminstone....

 

Ger info när turren är uppe i lobbyn.

 

Tack,

Titan Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena alla,

 

Att ni skall vara så sega på att regga alltså! :P

 

Det blev endast 16 spelare som reggade vilket var för lite, 20 var minimum.

 

MEN, jag håller fast vid att köra denna satellit, GE ALRDRIG UPP!

 

Så, jag beställer den igen till Söndagen den 1 Juni.

 

Detta är bara 3 dagar innan main event som är den 4e Juni.

 

Man då har ni tid på er att regga åtminstone....

 

Ger info när turren är uppe i lobbyn.

 

Tack,

Titan Poker

 

Är väl inte så konstigt när man inte kommer åt sitt nyöppnade konto. Ni måste ha nätets uslaste support som inte har svarat på mail som jag skickat den 12 och 15 maj. En vecka tycker jag är mycket för lång svarstid från en support.

 

Jag bad senast om att få mitt konto raderat så att jag själv kan öppna ett nytt och komma igång. Jag fröstår inte varför det ska vara så krångligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo!

 

Vart hittar man PF bonuskod och länk till registrering? (länken i första inlägget verkade inte fungera)

 

Kan man sälja platsen om man skulle vinna?

 

Jag tar studenten precis efter...

 

Tjena cobb89,

 

Följ denna tråd tack:

http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27764-titan-poker-upp-till-600-i-bonus.html

 

Om du nu vinner kan jag ordna så att vi ger detta säte till den person du vill. Men då måste du PM:a mig omedelbart efter turneringen. Om sedan den du ger sätet till går och vinner $1,5 miljoner föreslår jag att du har en deal med denne så att du får lite stålar....

 

Och grattis till studenten!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Mickel, jag fick ju ett PM från dig om att du chatat med supporten och var jättenöjd???!!!!

 

Turneringen blev inställd, ny är beställd och kommer upp i klienten snart.

 

Tack,

Titan Poker

 

Nu snackar du goja, jag är mycket missnöjd. Öppnade ett konto för snart 2 veckor sedan och supporten svarar inte, jag har skickat mitt TTR nummer till dej och du lovade att fixa det, har du redan glömt? Detta skrev du till mej 15/5 sedan har allt varit dött, supporten svara inte på mina mail. Hur gör man för att chatta med supporten när man inte kan logga in?

 

Sv: TTR

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Mickel,

 

Känner du till murphys lag? Den säger att allt som kan gå fel kommer att gå fel.

 

I detta fall har du haft extrem otur. Vår Svenska support har haft en liten företagsresa under 2 dagar vilket gjort att ni hamnat i ett vakum.

 

Låt oss nu försöka ordna ditt konto.

 

Återkommer till dig så fort jag talat med supporten, inom ett par timmar max...

 

Hälsningar,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återkommer inom ett par timmar? Det har gått ca 144 timmar nu. Hur mycket är ett par timmar?

 

Jag har sparat all korrespondas så försök inte att komma med något sådant dumt påstående igen.

 

Ni kan radera mitt konto då jag inte längre är intresserad att spela hos er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återkommer inom ett par timmar? Det har gått ca 144 timmar nu. Hur mycket är ett par timmar?

 

Jag har sparat all korrespondas så försök inte att komma med något sådant dumt påstående igen.

 

Ni kan radera mitt konto då jag inte längre är intresserad att spela hos er.

 

Jag blandade ihop dig med en annan spelare som skickat PM till mig....

 

Försöker som sagt lösa ditt fall. Självklart förstår jag om du inte är intresserad längre. Om du är - lovar jag att fixa något extra fint åt dig.

 

Sorry för missförsåndet...

Titan Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Nu ligger den omlagda turneringen uppe.

 

Alla pokerforum.nu medlemmar kan vara med i detta Titan Poker event!

 

Gå till lobbyn. Under schemalagda turneringar hittar ni:

 

Namn: Ecoop II Satelliten

Datum: 29e MAJ

Tid: 20.05 Klient tid

Pris: Stol till Ecoop II Main Event den 1 JUNI

Värde: $1060

 

Ni har nu en hel vecka på er att ladda upp och regga er.

 

Lycka till!

 

Hälsningar,

Titan Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blanda ihop kan vem som helst göra, så det är ok. Men du kan ju fråga supporten varför dom inte kan hjälpa mej. Kan du inte fixa till så att mitt konto bara blir stängt, det finns inga pengar där. Då kan jag själv öppna ett nytt, då ingen verkar kunna skicka mej lösenordet. Jag skulle gärna vilja spela satelliten, vad har du att locka med som är extra fint då?:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha... Så har man pratat med "Max" på kundtjänsten. Först har han ingen koll på turneringen, sen säger han att jag behöver ett lösenord. Efter att ha pratat med honom i en halvtimme för att försöka hjälpa honom att hitta rätt på den jävla turneringen (var tvungen att guida honom till att turneringen stod i svart text, rakt under en med röd text, vilket datum och vilken tid etc) så går han ändå tillbaka till ruta 0 och säger att jag måste ha ett lösenord, trots att jag förklarar (hela tiden vänligt) att det inte stämmer, och hur det fungerade i söndags. Då säger han:

 

Jag har talat med mina kollegor som är ansvariga för dessa frågor. Endast spelare som har fått ett lösenord ifrån sin annonsör eller ansvarig för turneringen kan registrera sig

 

EDIT: Sen några minuter efter det här inlägget skrev han att han skulle kolla igen. Bara för att ta ytterligare 10 minuter på sig att komma fram till följande slutsats:

 

Turneringen ifråga är inte en ersättningsturnering för den som ställdes in i söndags. Denna ecoop satellit som går den 29e har en annan uppsättning och kräver ett lösenord för inträde. Mina kollegor som lyfte in dig i söndags kan därför inte göra samma sak idag.

 

Konstigt att två pers är reggade redan då trots att ingen har fått lösenordet.

 

Less. Fixa så att Erika jobbar 24/7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena allihopa,

 

Vår support har mer koll på de vanliga nätverksturneringarna än sådana här privata. Alla siter vill ju ha egna privata turneringar och vi har hundratals sådana med olika siter, som tex pokerforum.nu.

 

Så det är inte så konstigt om Max inte kände till denna turre. Jag kommer självklart att briefa honom och alla andra på supporten om turren.

 

Det som gäller är följande.

 

1. Du har redan konto på Titan Poker genom pf.nu länkar - Bara att regga.

2. Du har redan konto på Titan Poker fast reggat konto med andra länkar än pf.nu - Skicka ert TTR eller nick till mig genom pm.

3. Ni ännu inte skapat ett Titan Poker konto - regga konto ASAP med pf.nu länkar!

 

Hälsningar,

Titan Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...