Myssion Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Sen poss utan limpers tycker jag man kan limpa AK vid CG lr SNG låga blinds. Har man tur limpar en KJ, KQ, AT och vi vinner mkt pengar vid träff. Han hade knappast synat preflop vid en raise vid fullbord. Va? Citera
vetgirig Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Va? Även MacDaddy är så insnöad i NL att han helt missat att vi talar om Fixed Limit här. Citera
Myssion Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Gör iofs inte tipset särskilt mkt vettigare... Citera
MacDaddy Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Även MacDaddy är så insnöad i NL att han helt missat att vi talar om Fixed Limit här. rätt i att jag missade att det var FL men fel i att jag är insnöad i NL I FL är antena så stora i relation till vad man får beta att det alltid är tillräckligt o stjäla dem. I NL är rewarden stor om man kan fånga in ngn i nätet vilket gör att man kan spela lite trixigare. I FL tjänar man inte så mkt på det att man måste maximera alla situationer istället. Citera
Recommended Posts