jason Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Funderar på att skaffa ett alternativ till Neteller och har då spanat in Ukash(.com) som fungerar på Partypoker, Ladbrokes m.m Men min fråga är om någon har använt det / använder det? Vet något om avgifter, krångel vid insättningar etc, all info är välkommen. Citera
jason Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2007 Funderar på att skaffa ett alternativ till Neteller och har då spanat in Ukash(.com) som fungerar på Partypoker, Ladbrokes m.m Men min fråga är om någon har använt det / använder det? Vet något om avgifter, krångel vid insättningar etc, all info är välkommen. Var nog lite väl het på gröten Från FAQ'en på ukash.com Who can use Ukash? A: Anybody can use Ukash in the UK, Ireland, Spain and Germany. Så tråden kan tas bort.... Citera
Mr GZON Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Q: Vem kan använda Ukash? A: Vem som helst kan använda Ukash i Storbiannien, Irland, Spanien, Tyskland, Frankrike, Sverige och Polen. Det finns inga åldersrestriktioner och du behöver inte bidra med någon finansiell information eller undergå någon kreditkontroll. Citera
morberg Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Moneybookers har annars funkat perfekt för mig som NETeller-alternativ. Citera
Recommended Posts