kullersten Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Jag skulle behöva hjälp med att hitta en site som tillhandahåller tuneringar med långsam struktur. Helst enbords SnG. Det bästa jag har hittat är på PokerStars som har 10 min mellan nivåerna. Det borde finnas något bättre än det. Varför tävlar inte siterna om att ha långsamast struktur, det borde väl locka spelare? Citera
Myssion Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Tror att UB har långsammast struktur, kika annars i Cyntax index i SnG-gruppen. Varför tävlar inte siterna om att ha långsamast struktur, det borde väl locka spelare? Varför borde det göra det? Citera
Bluwajt Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Varför tävlar inte siterna om att ha långsamast struktur, det borde väl locka spelare? Snarare tvärtom typ. Citera
kullersten Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2007 Långsam struktur minskar standardavikelsen, vilket belönar bra spel. Jag tror att många tycker att poker är roligare än t.ex. bingolotto. Speciellt onlinepoker har ju möjligheten att ha otroligt långsam struktur, tänk att spela så pass länge att du verkligen kan läsa sönder dina motspelare. Det vore något det. Vad är Cyntax? Citera
Bluwajt Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Långsam struktur minskar standardavikelsen, vilket belönar bra spel. Jag tror att många tycker att poker är roligare än t.ex. bingolotto. Dock är det ju så att du har råd att ha en sämre roi i turbo SnGs då du hinner med fler per timma. Ex. Vi säger att du har 11% på turbo och 20% på vanliga. Du hinner med 10 st turbo i timman och 5 st vanliga/h. Då drar du ju in mer $/h på att spela turbos. Citera
Bluwajt Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Vad är Cyntax? En här på forumet som har gjort ett riktigt fint SnG-index. Här hittar du det. Citera
kullersten Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2007 Tackar för hjälpen. Citera
Joey Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Everest har riktigt långsam och struktur. Kan vara värt ett försök (fast inte om du är för bra). Citera
Cyntax Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Vad är Cyntax? Han är DET! Förresten är CSIX inte optimalt, men en liten hint iaf. Jag röstar på FullTiltPoker. /C Citera
Myssion Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Långsam struktur minskar standardavikelsen, vilket belönar bra spel. Jag tror att många tycker att poker är roligare än t.ex. bingolotto. Speciellt onlinepoker har ju möjligheten att ha otroligt långsam struktur, tänk att spela så pass länge att du verkligen kan läsa sönder dina motspelare. Det vore något det. Vad är Cyntax? För det första: Du får högre $/h ju snabbare strukturen är. För det andra: Om man vill ha en långsam struktur så är det en MTT man vill spela, de flesta hobbyspelare som kör sng's gör det just för att det går fort och en långsam struktur skulle då motverka syftet lite. För det tredje: Att folk tycker att en snabb struktur skulle vara som lotto är just det som inte gör det till lotto. Det finns ett stort skicklighetsmoment i snabba sng's också, skillnaden är att det är en annan typ av skicklighet som premieras. Citera
Recommended Posts