Machmalo Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Tänkte kolla om det finns någon därute som vet om det finns några schyssta script till PartyPoker? Jag har laddat ner TabeNavigator scriptet men får det inte att fungera, någon som fått det att fungera? Citera
eyedol Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Många har slutat fungera sen party gjorde någon uppdatering. Själv kör jag bara med reload för tillfället. Citera
baller Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Dom som gjorde dom tidigare var fleast amrisaner (adde är iofs svensk men iaf) och amrisanerna får inte spela på party längre .. ie no updates... Citera
Machmalo Postad 26 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2007 Många har slutat fungera sen party gjorde någon uppdatering. Själv kör jag bara med reload för tillfället. Var kan jag hitta reload scriptet? Citera
ettkorv Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 bump.. undrar också var man kan hitta såna här script som underlättar multitabling Citera
eyedol Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/AutoHotKey Citera
Recommended Posts