emilio_barzini Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Nedan följer den kompletta listan på de spelare som är kvalificerade till finalen: Från VIP-racet (30 st): Benrangel Fisherman8 Oggmosis jamaapa uaredead spader76 sillen- monwalk King_A87 532 postnfold klubnika HeyKenti 21molin Escrima222 mjauwow Shizznit imthepilot jkllkj *Smool* tiLtLaH Thebest99 Landby Arnold1 SkrotNisse __4__ kedjade Kakii18 cornette NUTSack Från forumturneringar (11 st): salkin_ Skoberg evilPTP MrZero krislys yone Njursparve perskan72 soulclap Miklen thelander Anledningen till varför det är 11 spelare från forumturneringarna och inte 12 är pga en spelare (yone) lyckades komma top 3 två gånger. Ladda nu för finalen och lycka till samtliga, bra jobbat! Mvh 24hPoker Antar att anledningen till att jag inte är med är för att jag vann senaste forumturneringen. Så det blir en final till om en månad eller? Citera
24hPoker Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2007 Stämmer bra Emilio, du är med i nästa omgång. Mvh 24hPoker Citera
24hPoker Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Information gällande finalen Sedan igår ligger turneringen upplagd i klienten och samtliga 41 spelare är automatiskt registrerade. De som vinner WSOP-paket kommer kontaktas i början av april. De som vinner Grebbestad EPC-biljett kommer kontaktas i början av nästa vecka. Mvh 24hPoker Citera
jordglob Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Om man vinner en EPC-plats och inte kan spela, är det helt kört då? Reglerna om försäljning osv har inte ändrats? Citera
Adam^ Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Lol. bubblade pga att fel man såg fel på sin hand, trodde man hade monstertrissen när man hade Ace high. lol.. Citera
allt Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 När ringer ni upp oss som vann en epc plats? Går det att ordna så att en kompis åker upp istället för en själv? Alltså inte att sälja inköpet, utan bara att en kompis åker och spelar turren åt en. Eventuella prispengar går bra att dom kommer in på mitt 24h konto ändå, för vi kommer isf köra en 60/40 deal. Citera
hajen04 Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Jag vann en WSOP plats men eftersom jag bara är 19 så bestämmde jag mej för att inte åka. Mitt nick är __4__. Jag skriver här iställer för i pm för att det inte går att pma han. Citera
24hPoker Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 Hej, Då PM har strömmat in på sistone blev inboxen full vilket resulterade i att jag inte kunde ta emot nya PM, nu har jag rensat så PM är välkomna igen. Mvh 24hPoker Citera
emilio_barzini Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Hur kommer priserna se ut på nästa månadsfinal? Och när kommer den spelas? Citera
schmitz Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Kommer det vara ett nytt VIP-race med liknande priser? Citera
emilio_barzini Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Stämmer bra Emilio, du är med i nästa omgång. Mvh 24hPoker när blir denna omgång? Citera
Rollin Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 när blir denna omgång? när blir denna omgång? Citera
24hPoker Postad 16 April , 2007 Författare Rapport Postad 16 April , 2007 Hej, På måndag (23/4) drar den nya kampanjen igång. Mer info kommer i slutet av veckan. Mvh 24hPoker Citera
Surfludde Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 vore trevligt också med lite info för oss som vann wsop paket förra månaden. som jag skrivit i PM och mail så vore all liten info ni kan ge välkommen i planeringssyfte. Citera
emilio_barzini Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Hej, På måndag (23/4) drar den nya kampanjen igång. Mer info kommer i slutet av veckan. Mvh 24hPoker Är det på måndag finalen är eller är det en månad till den? JAg är lite förvirrad (vill ju inte bomma denna fina chans till en wsop) Det var väl typ 1,5 månad sen förra finalen? Citera
emilio_barzini Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 vore trevligt också med lite info för oss som vann wsop paket förra månaden. som jag skrivit i PM och mail så vore all liten info ni kan ge välkommen i planeringssyfte. Grattis Ludde! Jag ska försöka dra in en själv hade jag tänkt. Citera
freddo2001 Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Är det på måndag finalen är eller är det en månad till den?JAg är lite förvirrad (vill ju inte bomma denna fina chans till en wsop) Det var väl typ 1,5 månad sen förra finalen? Vad jag förstår börjar kampanjen då. Eftersom jag inte sett något VIP-race nyligen antar jag att det är då nästa VIP-race börjar. Så du får hålla dig en månad till. Citera
Rollin Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Bump bump. Något datum satt ännu? Kommer säkert glömma bort den här snart. Citera
Recommended Posts