AbuseYourDNA Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Standard TAG som spelar bra kort. Hittar inte på några konstigheter. Jag har just vunnit ett inköp av honom, då hade jag också AA. Effektiva stackar på 500 övningen lägg LM 2.50 HERO lägg SM 5.00 HERO Klabbe Syna 5.00 gundla Lägg Thess Lägg övningen Syna 5.00 HERO Höj till 20.00 Klabbe Syna 20.00 övningen Lägg HERO Satsa 40.00 Klabbe Höj till 80.00 HERO Syna 80.00 HERO Passa Klabbe Satsa 95.00 HERO? När jag betar ut och blir miniraisad på en sådan här äcklig bräda, vad ska jag göra då? Att vika känns fegt, syna känns kallt och att slå om ännu kallare. Nu synar jag och turn är ytterliggare ett skitkort. Är det fel att checka här? Citera
Sylwester Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Om han är så TAG som du säger kan man nog folda turn med gott samvete. Slå upp lite större preflop. Citera
AbuseYourDNA Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 Kan man trebeta på floppen, eller är jag ute och cyklar då? Om han hade varit lite lösare, hur borde jag spela turn då? Checksyn? Citera
Sylwester Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Kan man trebeta på floppen, eller är jag ute och cyklar då? Om han hade varit lite lösare, hur borde jag spela turn då? Checksyn? Nä, trebet är kallt. Sen ang turnspel uttryckte jag mig kanske lite klantigt. Man bör ju vara ganska benägen att folda mot en lös(aggro?) spelare också, inget kul kort som kommer direkt. Citera
Recommended Posts