freddola Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Bara jag som inte kommer in på everest?? Startar programmet och kommer in som anonym och sen när jag försöker logga in kommer rutan upp men inget händer typ. Edit. Kanske ska tillägga att jag aldrig tidigare kommit in som anonym. Citera
Lite-on Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Bara jag som inte kommer in på everest?? Startar programmet och kommer in som anonym och sen när jag försöker logga in kommer rutan upp men inget händer typ. Edit. Kanske ska tillägga att jag aldrig tidigare kommit in som anonym. samma sak här! , kommer inte heller in! var inloggad för en stund sen men då gick allt segt! Citera
freddola Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2007 Ok. Bara hoppas att dom fixar det snabbt. Citera
MrNiap Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Krånglar för mig också. Ruggigt segt. Citera
freddola Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2007 Nu funkar det igen Citera
EverestPoker Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Vi hade tillfälligt under den tidiga morgonen svensk tid ett tekniskt problem. Våra tekniker åtgärdade det här problemet omgående, och de har vidtagit åtgärder så att det inte kan inträffa igen. Vi ber om ursäkt för eventuella störningar i spelet! Citera
hockeypulvret Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Everest är väll inte den säkraste siten att ha pengarna på, inget ja rekomenderar att ni har heller, casha ut o spring, om ni ens får pengarna. Citera
Willy_Wonka Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Everest är väll inte den säkraste siten att ha pengarna på, inget ja rekomenderar att ni har heller, casha ut o spring, om ni ens får pengarna. Du får gärna förklara varför du inte tycker att vi ska ha pengar på Everest. Citera
Joey Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Du får gärna förklara varför du inte tycker att vi ska ha pengar på Everest. Låter som det är RiverKlonk som är här och beklagar sig igen. Ignore. Har själv gjort rätt många uttag från Everest helt smärtfritt. Citera
ltdrichard Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Vi hade tillfälligt under den tidiga morgonen svensk tid ett tekniskt problem. Våra tekniker åtgärdade det här problemet omgående, och de har vidtagit åtgärder så att det inte kan inträffa igen. Vi ber om ursäkt för eventuella störningar i spelet! Men nu har det inträffat igen. Kan inte logga in, står anonym. Tiden är tidig morgon svensk tid. Be teknikerna omgående vidta åtgärder så att det abolsutsupderduperjättemegamycket inte kan inträffa igen. Citera
Recommended Posts