majorj Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Fick en bebis häromdan. Min andra unge. Inte så jävla dumt inte. Citera
Bluwajt Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Sjukt kul! Grattis! Ska vi ro upp lite betting på hur lång tid det kommer ta innan TF kommer in och spammar ner reklam om Pappaforum.se? Citera
majorj Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2007 Ska vi ro upp lite betting på hur lång tid det kommer ta innan TF kommer in och spammar ner reklam ang. Pappaforum.se? Been there. Done that. Citera
devalanteriel Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 GRATTIS!! Bilder på den lilla tack. Citera
León Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 GRATTIS!! Bilder på den lilla tack. Child Molester!Hehe, nej men grattis. Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Alltså...jag slutar fan snart hänga här. Jättegrattis till OP! Citera
Appel Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Då är det bara att sätta igång och grinda ordentligt. Bebisen kommer ju kosta sina runda slantar till han/hon flyttar hemifrån. Upp en nivå så du har råd Och ett STOORT grattis till det bästa som kan hända i en familj!!! Citera
TotalFarsa Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Sjukt kul! Grattis! Ska vi ro upp lite betting på hur lång tid det kommer ta innan TF kommer in och spammar ner reklam om Pappaforum.se? Aaaaah, kom igen, don't be a hater, delad glädje är dubbel glädje Till OP: Grattis! Tjejer är nöten. Tills de drar hem sin första 14-åriga pojkvän med finnar och ambitioner att bygga den häftigaste EPAn i bygden /TF Citera
Hjort Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Fan, min biologiska klocka börjar verkligen ticka högt nu. Någon tjej som vill reproducera sig här? Citera
Macroman Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Fan, min biologiska klocka börjar verkligen ticka högt nu. Någon tjej som vill reproducera sig här? Andrew W...? Citera
Nusseman Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Flyttade lite OT-snack till en egen tråd. http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27426 Citera
QoS Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Stort GRATTIS majorj! Hur gammal är första barnet nu? Alla mår bra? - QoS Citera
Nusseman Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Ja, just det. Jag glömde be om ursäkt för att det var jag som startade OT-snacket och dessutom tog jag bort mitt grattis. Grattis igen. Citera
majorj Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 Ja, just det. Jag glömde be om ursäkt för att det var jag som startade OT-snacket och dessutom tog jag bort mitt grattis. Grattis igen. Tack. Tack alla. Citera
majorj Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 Stort GRATTIS majorj! Hur gammal är första barnet nu? Alla mår bra? - QoS Alles gut! Första är knappt två år. Känns alldels lagom. Citera
QoS Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Alles gut! Första är knappt två år. Känns alldels lagom. Spännande! Tipset från erfarna pappor (läs Nusseman) är att försöka engagera det äldre syskonet så att dom känner sig bort glömda. - QoS Citera
Nusseman Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Spännande! Tipset från erfarna pappor (läs Nusseman) är att försöka engagera det äldre syskonet så att dom känner sig bort glömda. - QoS INTE! Så att de INTE känner sig bortglömda. Citera
Recommended Posts