goofy_pinko Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 vem är den bästa svenska poker spelarn, Online och live? Online: Sagström Live: Martin Cederkrantz Citera
Coxxa Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Eeeeeh, overall eller bara hold-em? Cash eller MTT? FL eller NL? Citera
eurythmech Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Jag har iofs ingen aning, men har svårt att tro att Sagström skulle vara Sveriges bästa NL-spelare (hur man nu mäter det). Bengan i cashgames och Rahmn i turrar? Citera
eurythmech Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 beat: jag svarade i den här tråden Citera
all_ur_horses Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jo, Sagström är ju berömd för sitt starka NL-spel. Citera
greywolf Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 snillen spekulerar...hur ska det mätas till att börja med. Citera
Supertequila Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 snillen spekulerar...hur ska det mätas till att börja med. med linjal? Sagström sa nåt i TV om att han tycker man ska mäta i intjänade pengar, fast kanske lite svårt när spelarna inte direkt skyltar med hur mycket de tjänat. Citera
mgps Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 beat: jag svarade i den här tråden read: du hänger mycket på 2+2. Citera
Mauau Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag trodde tråden skulle handla om språkvård när jag läste rubriken, väldigt tounge-in-cheek. Döm om min besvikelse. Citera
Hjort Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 vem är den bästa svenska poker spelarn, Online och live?Det är knappast två olika spelare. Citera
freddola Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Bengan i NL cash. Sagström i FL cash. De tror jag iaf. Citera
Goose_strike Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Skulle man mata i cash sa blir det ju den personen som spelar hogst som kommer att vinna. En variant ar ju att kolla pa hur mycket nagon har tjanat i forhallande till nivan de splar pa. blir lite mer rattvist i alla fall. Citera
fhaugen Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Skulle man mata i cash sa blir det ju den personen som spelar hogst som kommer att vinna. En variant ar ju att kolla pa hur mycket nagon har tjanat i forhallande till nivan de splar pa. blir lite mer rattvist i alla fall. Sveriges bästa pokerspelare är Pelle - NL2 nötgrinder. Citera
VDOP Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Jag trodde tråden skulle handla om språkvård när jag läste rubriken, väldigt tounge-in-cheek. Döm om min besvikelse. Jag hade också den förhoppningen. Tyvärr hade vi fel. Jag blir ledsen då jag ser seriösa och kunniga skribenter. som det verkar, stava väl med två L och nåt med två T. Sorgset. Citera
nikk3 Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 jag tycker att all in - möller är bäst live. sen på nätet är det nog barry greenstein. Citera
Appel Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Jag hade också den förhoppningen. Tyvärr hade vi fel. Jag blir ledsen då jag ser seriösa och kunniga skribenter. som det verkar, stava väl med två L och nåt med två T. Sorgset. Det ter väl sig rätt självklart att den inte handlar om språkvård när du har en sådan grov särskrivning redan i första inlägget Citera
goofy_pinko Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 Jag hade också den förhoppningen. Tyvärr hade vi fel. Jag blir ledsen då jag ser seriösa och kunniga skribenter. som det verkar, stava väl med två L och nåt med två T. Sorgset. var står det? hittar inte det, du måste ju vara synskaddad Citera
Macroman Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Bengan i NL cash.Sagström i FL cash. De tror jag iaf. Bengan har väl knappt spelat det senaste året/halvåret efter att ha bustat ngt konto. Det är i varje fall vad han själv hävdar på Swedish Santas. Han säger också att om han spela framöver så blir det inte så mycket och i så fall ganska lågt (vad som nu menas med det...). Citera
greywolf Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Skulle man mata i cash sa blir det ju den personen som spelar hogst som kommer att vinna. En variant ar ju att kolla pa hur mycket nagon har tjanat i forhallande till nivan de splar pa. blir lite mer rattvist i alla fall. ja eller hur för duktiga spelare går ju inte upp i nivå .,.Doh! Citera
Sasquat Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 ONLINE: Jag..nej men allvarligt, tror Thurits inte e nån å leka med LIE: Johan Storåkers Citera
Axlsson Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 enligt Ken Lenaárd, han själv både online och live? Citera
Recommended Posts