proxi Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Mitt virusprogram klarar inte att skkydda mot en trojan som heter trojan.peacomm. Hur gör jag ? Citera
virre86 Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 det kom till min dator också. Men norton tog hand om det. Nån som vet vad det är för trojan? Citera
ponttuss Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Jag fick oxå det meddelandet, eller rättare sagt det stod, "datorn är ej skyddad mot det snabbsmittande hotet trojan.peacomm " , inte för jag är någon dataexpert, men vad jag förstod det som betydde det inte att man hade trojanen, utan mer att man skulle vara mer försiktig/uppmärksam mot detta ? Här står det mer om själva trojanen : http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2007-011917-1403-99 Citera
proxi Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2007 ja,så är det.att man inte har det i datorn,men om datorn skulle bli angripen så finns det ju inget skydd,ändå skriver symantec att man har skydd mot det..??? Citera
DrRoland Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Fick också in det idag. Virusprogrammet tog hand om det Citera
JimmyFlöjt Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Har också fått det meddelandet, men farbror Norton klarar inte av att skydda mig mot det. Bör jag bestraffa honom för det? Citera
Loveless Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Ja, skaffa ett riktigt antivirus som kan hantera det. Fråga DrRoland vad han använder. Vet inte iofs hur det är nu, men senast jag tittade på Norton var de urusla på att uppdatera sina databaser. Citera
Recommended Posts