mmiioo Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 #Game No : 5602304351 ***** Hand History for Game 5602304351 ***** $100 NL Texas Hold'em - Sunday, January 21, 07:16:34 ET 2007 Table Table 126700 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 6 Seat 6: bbttnngg ( $95 ) Seat 5: pygoc3ntrus ( $123.90 ) Seat 3: SCALOTTAS ( $139.50 ) Seat 4: Hayfisch ( $44 ) Seat 1: Leo333111 ( $68.20 ) Seat 2: yxesos ( $49.30 ) SCALOTTAS posts small blind [$0.50]. Hayfisch posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to bbttnngg [ Js Ac ] bbttnngg raises [$3] SCALOTTAS calls [$2.50] ** Dealing Flop ** [ Jd, 6s, 5d ] SCALOTTAS bets [$8] bbttnngg raises [$16] SCALOTTAS calls [$8] ** Dealing Turn ** [ 7d ] SCALOTTAS checks bbttnngg bets [$25] SCALOTTAS raises [$50] bbttnngg is all-In [$51] SCALOTTAS calls [$26] ** Dealing River ** [ 4d ] SCALOTTAS shows [ Jh, Qd ]a flush, Queen high. bbttnngg doesn't show [ Js, Ac ]a pair of Jacks. SCALOTTAS wins $194 from the main pot with a flush, Queen high. Hur fan kan det finnas sånna spelare? Jag måste fan sluta spela onlinepoker.. Är så otroligt trött på sånt här... Citera
larsdissler Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Varför är hans spel så mycket sämre än ditt? Att syna pf med QJo ur position är väl kanske inte det bästa spelet, men efter det tycker jag inte att det är så sjukt. Han floppar bra, turnar ett högt färgdrag, nog har jag sett många spel som är otroligt mycket sämre. Citera
Duddis Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 jag hade aldrig gått hela vägen med par i knektar. Citera
ponttuss Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Inget att starta en ny tråd om iaf.... Citera
mmiioo Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2007 Jag för ändå spelet genom hela handen. Jag höjer och han synar.. Att hoppas på färgen för hans del tycker jag känns långsökt.. Edit_ Någon kan slänga hela tråden. Blev otroligt tiltad och ber om ursäkt för en ny trådstart.. Citera
Hap Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Du är slagen på turn av otroligt många händer. Check-fold. Citera
KingOfGamblers Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Altså, är det bara jag som är djävlit trött på o sitta o läsa om andras badbeats o utdragningar och om hur riggat onlinepoker är ? Skulle alla posta en tråd varje gång dom torskar en pott skulle de bli djävligt mycket trådar...Det är inte ens intressant o veta...eftersom det händer ALLA Citera
Hemdhes Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Altså, är det bara jag som är djävlit trött på o sitta o läsa om andras badbeats o utdragningar och om hur riggat onlinepoker är ? Skulle alla posta en tråd varje gång dom torskar en pott skulle de bli djävligt mycket trådar...Det är inte ens intressant o veta...eftersom det händer ALLA håller med.. händer minst 1-3 gånger per dag att underdoggen förbättrar sin hand till tvåpar eller triss..så man står där slagen på rivern..men wtf skit samma..det är så det funkar.. händer en själv också..så sluta gnäll Citera
Hap Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 håller med.. händer minst 1-3 gånger per dag att underdoggen förbättrar sin hand till tvåpar eller triss..så man står där slagen på rivern..men wtf skit samma..det är så det funkar.. händer en själv också..så sluta gnäll Saken är att det inte händer en själv alls lika ofta eftersom man inte låter sig hamna i en position då man måste dra ut för att vinna. Men visst är det trist med sådana här inlägg som inte ens följer Handanalys-reglerna. Citera
All in Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 håller med.. händer minst 1-3 gånger per dag att underdoggen förbättrar sin hand till tvåpar eller triss..så man står där slagen på rivern..men wtf skit samma..det är så det funkar.. händer en själv också..så sluta gnäll hemdhes, är de du som grindade nl100 förr på b2b? tightaste i värlrden då. ? ursäkta fyllan Citera
All in Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 #Hur fan kan det finnas sånna spelare? Jag måste fan sluta spela onlinepoker.. Är så otroligt trött på sånt här... mm kör lives istället! inte lika mkt tomtar som drar ut dig där!!!! Citera
Recommended Posts