Duddis Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Går det att datamina på FTP, och i så fall hur? Citera
Hyler Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Sharkscope gör ju det för turneringar. Hur? Ur F.A.Q.: Do the poker rooms supply you with the results? No. We independently collate the publically available results of tournaments. Citera
Cyntax Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Det går bra med PokerOffice 2. Jag brukar tracka 6-10 bord (NL25/sh) innan jag sätter mig på 2-4 bord som jag gillar Citera
Othello Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Den manuella versionen: Öppna borden, snappa sedan upp textfilerna som skapas i katalogen \Full Tilt Poker\Hand History innan du stänger borden (de försvinner när borden stängs). De heter oftast ngt i stil m LHSF7.tmp. Importera sedan i poker tracker via manuella importfunktionen. Det fungerar för mig i alla fall. Sedan finns det lite program också som automatiserar det hela. Google är din vän. Citera
ffredd Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Starta PT och kör auto-import Full Tilt hand histories som vanligt. Starta pokerklienten och gå till lobbyn där borden som du är intresserad av finns. Dra sedan igång ett AHK-script som heter ftpwatch (Full Tilt Watch). AHK och PT sköter resten. Du måste först installera AutoHotKey, och editera scriptet i Notepad så att det öppnar rätt sorts bord. http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/AutoHotKey Citera
Waggho Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Den manuella versionen: Öppna borden, snappa sedan upp textfilerna som skapas i katalogen \Full Tilt Poker\Hand History innan du stänger borden (de försvinner när borden stängs). De heter oftast ngt i stil m LHSF7.tmp. Importera sedan i poker tracker via manuella importfunktionen. Det fungerar för mig i alla fall. Sedan finns det lite program också som automatiserar det hela. Google är din vän. Eller kör autoimport och ha borden öppna helt enkelt. Citera
Duddis Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2007 Det går bra med PokerOffice 2. Jag brukar tracka 6-10 bord (NL25/sh) innan jag sätter mig på 2-4 bord som jag gillar Hur går man tillväga? Citera
pellepackad Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 "Ursprungligen postat av Cyntax Det går bra med PokerOffice 2. Jag brukar tracka 6-10 bord (NL25/sh) innan jag sätter mig på 2-4 bord som jag gillar" Ja, Hur går man tillväga? Citera
Recommended Posts