n3philim Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Har efter en massa tjafs och skit äntligen lyckats verifiera mitt konto. Tänkte plocka ut 60k, fick ett mail om att maxbeloppet per dag för visa är 10k och neteller 8k. Minfråga lyder:vad är maxbeloppet om man tar ut via check? Vad är fördelaktigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scofield Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 En varning bara om du vill ta ut pengarna på en check: För det första så kommer det att kosta en massa avgifter, har du otur så kommer det att ligga på ca 1500kr, kanske även högre. Checken ska skickas till inkasso som tar hand om ärendet, de kan ta upp till några veckor innan pengarna sätts in på ditt konto. För att du ska kunna lösa in en check så krävs det även ibland att du ska ha täckning för checken på ditt egetkonto ifall att det är något lurt med checken. Hoppas att det löser sig på bästa sätt för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Har samma jävla problem med Everest. Inte lyckats verifiera mitt konto fast än jag skickade in mina uppgifter för drygt en vecka sedan. Jag kryssade då i att jag ville ha pengarna på mitt VISA, men nu har det tydligen ändrats till check och det går inte att ändra tillbaka skiten, fyfan så lack man blir på Everest! 14K ÅT HELVETE!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Har samma jävla problem med Everest. Inte lyckats verifiera mitt konto fast än jag skickade in mina uppgifter för drygt en vecka sedan. Jag kryssade då i att jag ville ha pengarna på mitt VISA, men nu har det tydligen ändrats till check och det går inte att ändra tillbaka skiten, fyfan så lack man blir på Everest! 14K ÅT HELVETE!!!!! Sluta spamma, ditt problem är ju inte bara verifieringen. Och hur kan alla pengar vara "åt helvete" om du fått besked om att de utbetalas med check? http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27207 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Vi kan bekräfta det som Scofield säger, svenska banker tar ut en relativt hög avgift för att lösa in checkar. Om någon har begärt en utbetalning via check och sedan upptäcker att avgiften är för stor går det utmärkt att höra av sig till spelarsupporten och be att få checken annullerad. Pengarna kommer då tillbaka till spelarkontot och du kan sedan begära en ny utbetalning genom valfritt betalningsalternativ. RiverKlonk - vi kan inte kommentera dina synpunkter här på forumet. Hör av dig till spelarsupporten om du vill ha aktuell information om ditt fall. Enligt vad du har skrivit på forumet innan angående det här så verkar det vara flera personer inblandade. Det kan påverka den tid det tar för att få ditt konto verifierat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts