Myssion Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 hon den mörka i Boston Legal också... Sofía Vergara? Citera
Existentialisten Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Sofía Vergara? Rhona Mitra (hon som Alan Shore (James Spader) ligger med nu Finns klipp på free6.com där hon visar brösten samt blir tagen bakifrån av Kevin Spacey. Rekommenderas varmt. Citera
Myssion Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 Mjä, kraftigt överskattad ju... Citera
Existentialisten Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Mjä, kraftigt överskattad ju... Det finns två personer jag är beredd att slicka analt. Stahl och Rhona Mitra. Så fräsch är hon... Luktar nästan lite homo när du säger så där Myssion... Citera
mgps Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Det finns två personer jag är beredd att slicka analt. Stahl och Rhona Mitra. Så fräsch är hon... Luktar nästan lite homo när du säger så där Myssion... nu blir jag ju tvungen att googla. Citera
mgps Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 men herregud vilken överdrift. hon är ju bara en average snygg tjej i en såpa... Citera
Existentialisten Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 ÅÅåååååh... jag älskar dig... Citera
mgps Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 ÅÅåååååh... jag älskar dig... jag fixar henne till dig, har kontakter i hollywood sen min läderdagar. överför 10K dollar till mitt b2b-konto bara. Citera
Myssion Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 Luktar nästan lite homo när du säger så där Myssion... Hon ser ju ut som en omopererad man, så hur får du ihop det?? Dessutom är jag ju gift ffs... iofs, det ena utesluter ju inte det andra... Citera
Existentialisten Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Hon ser ju ut som en omopererad man, så hur får du ihop det?? Dessutom är jag ju gift ffs... iofs, det ena utesluter ju inte det andra... Varför säger du så där? Jag blir ju ledsen... Bara två timmar kvar tills man får se henne... Vad tror ni hon kräver för att man ska få ligga med henne? Under förutsättning att man typ är fräsch hygieniskt och fysiskt, samt inte perverterad. Ställer hon för 5 mille? Citera
Myssion Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 Jag blir ju ledsen... Det är bara för att det är socialt oacceptabelt att gilla shemales.... skit i vad samhället tycker och tänker och omfamna dina känslor så ska du se att du både mår bättre och känner dig friare. Citera
eloge38 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Avdelat. Från flashback? Seriöst, var började den här diskussionen? Citera
Myssion Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 I "Ken sågar turrepoker"-tråden. Citera
elvis77 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Men hallå "average snygg" !! Jag har inte sett det där programmet men hon var tamejfan bland det värsta jag sett (värsta i positiv mening alltså) Citera
Myssion Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 Lever ni i en kartong eller?? Tacka vet jag lite verklig beauty+utstrålning a´la Frugan eller när granntjejen drar ner rullgardinen iförd endast underkläder. Citera
Myssion Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 Eller varför inte: Citera
The Grand Bark Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Hon ser ju ut som en omopererad man, så hur får du ihop det?? Inte så konstigt, hon var med i Nip/Tuck... Citera
Hjort Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Det finns två personer jag är beredd att slicka analt.Fan vad pryd du är. Analslick är ju 2000-talets tungkyss. Get with the program dude. Citera
Existentialisten Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Fan vad pryd du är. Analslick är ju 2000-talets tungkyss. Get with the program dude. Jag ger dig faktiskt rätt på den punkten. Pryd och omodern men jag är helt enkelt inte en analkille. Uppskattar analsex men pillar inte gärna med fingrar och tunga vilket ju givetvis får den trista konsekvensen att man inte får ligga särskilt mycket analt. Citera
Existentialisten Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Det är bara för att det är socialt oacceptabelt att gilla shemales.... skit i vad samhället tycker och tänker och omfamna dina känslor så ska du se att du både mår bättre och känner dig friare. Youre way out of line Myssion.. Im gonna report you to his holiness - QoS Citera
Macroman Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Jag ger dig faktiskt rätt på den punkten. Pryd och omodern men jag är helt enkelt inte en analkille. Uppskattar analsex men pillar inte gärna med fingrar och tunga vilket ju givetvis får den trista konsekvensen att man inte får ligga särskilt mycket analt. Framförallt vill vi höra mer om: Existensialisten+Stahla+Rimming=....? Enlighten us... Citera
Myssion Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2007 Stahl, Staahla eller Stahla? I'm confused... Citera
Myssion Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2007 Fan vad pryd du är. Analslick är ju 2000-talets kindpuss. Get with the program dude. FYP Citera
Stahl Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Det finns två personer jag är beredd att slicka analt. Stahl och Rhona Mitra. Så fräsch är hon... Man kan ju inte annat än att bli rörd och gråtmild.... Citera
Recommended Posts