mgps Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 hittade någon halvrolig tråd för ett tag sedan om detta på 2+2. 1. kalla AA för pocket rockets 2. ha solglasögon 3. ? Citera
DaPine87 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 3: Försvara sitt spel med "it was sooted" Citera
Skanke Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 5.5 Chipsonani efter varje storpott... Citera
Rebonius Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Tro att en kung och en dam är ett "par"? Citera
mgps Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 något jag tyckte var halvpinsamt var på en pokerklubb när en kille visade starthanden 8c9c och alla oohade och aahade och sa "fin hand" "den hade jag inte lagt", "den hade jag nog synat med" osv. jo suited connectors kan vara bra i rätt sits men det är inte AA. Citera
SouthEast Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 ....att mucka en vinnande färg på cosmopol och sen komma på det och tala om det...(bara för att man är n00b och lite dragen). Citera
elvis77 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Det mest pinsamma jag har varit med om i en live-turre var en kille (ja han huserar här på forumet) som hela tiden pratade om sina Ept äventyr, hur dåliga alla var, hur mkt han tjänade på nätet mm mm, det var riktigt pinsamt. Citera
goofy_pinko Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 ....att mucka en vinnande färg på cosmopol och sen komma på det och tala om det...(bara för att man är n00b och lite dragen). haha, har du gjort de? Citera
eurythmech Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 säga "det här vinner jag igen på en halvtimme på nätet" Citera
mgps Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 Det mest pinsamma jag har varit med om i en live-turre var en kille (ja han huserar här på forumet) som hela tiden pratade om sina Ept äventyr, hur dåliga alla var, hur mkt han tjänade på nätet mm mm, det var riktigt pinsamt. jo minst sagt. vem var det? Citera
mgps Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 kalla någon för fisk. Citera
Existentialisten Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 6: Runka upp ett präktigt stånd för att sedan till sin stora fasa inse att man inte alls sitter framför Free6 på datorn utan på ett tv-sänt finalbord i Las Vegas :oops: Citera
cG_ Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 berätta om en badbeat som börjar med "jag hade AA och....." finns inget värre, 90% är bara felspelade ändå Citera
goofy_pinko Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 6: Runka upp ett präktigt stånd för att sedan till sin stora fasa inse att man inte alls sitter framför Free6 på datorn utan på ett tv-sänt finalbord i Las Vegas :oops: haha!. Citera
DrRoland Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Säga "two overs" när du dragit ut JJ genom att syna ner med QJ på 553 rainbow. Citera
León Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Lägga upp ett sjätte kort då man är dealern, och man hamnat allin på turn med överpar mot två par. Självklart börjar man roffa åt sig markerna när man drar ut Fi på "extrakortet", och förstår inte alls varför alla kollar konstigt på en, och garvar. Citera
TheEmbassy Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Pinsam episod. Hamnade i en diskussion(!) på en pokerklubb angående vilken som var den bästa starthanden i Texas Hold Em. Personen hävdade att JTs var handen man vann mest på och att det var nån expert som hade testat det. Vägrade att ge sig.. Jag menar, alla vet ju att det är Montana Banana som är den bästa starthanden. Citera
mgps Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 Pinsam episod. Hamnade i en diskussion(!) på en pokerklubb angående vilken som var den bästa starthanden i Texas Hold Em. Personen hävdade att JTs var handen man vann mest på och att det var nån expert som hade testat det. Vägrade att ge sig.. Jag menar, alla vet ju att det är Montana Banana som är den bästa starthanden. på Poker på 5an sa Ken att man trodde det förr innan sklansky bevisade motsatsen. lite märkligt, jag menar man borde väl lära sig hur det ligger till av erfarenhet ganska snabbt. hyfsad edge man haft på den tiden iaf. jävla sklansky Citera
DrRoland Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Pinsam episod. Hamnade i en diskussion(!) på en pokerklubb angående vilken som var den bästa starthanden i Texas Hold Em. Personen hävdade att JTs var handen man vann mest på och att det var nån expert som hade testat det. Vägrade att ge sig.. Jag menar, alla vet ju att det är Montana Banana som är den bästa starthanden. JTs ligger jag inte ens plus med i office så jag vet inte varifrån han fått det där. Citera
psykologen Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Skrika "JAAAAA!" när personen snorpackad klonkar tvåpar på rivern när fi samtidigt fått en stege. Detta var en rödvinsberusad dam som inte fick beställa mer efter nämnda händelse. Citera
hampulito Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Vända upp någon annans muckade kort. Och skrika jag visste det! Citera
Recommended Posts