Dinn3r42 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Jag satt och spelade lite lugnt, endast ett bord. Men helt plötsligt står det att klienten måste startas om. När jag sedan försöker logga in så står det att kontot är låst pga. Errorcode 201. Supporten är seg. Någon som vet vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Jag satt och spelade lite lugnt, endast ett bord. Men helt plötsligt står det att klienten måste startas om. När jag sedan försöker logga in så står det att kontot är låst pga. Errorcode 201. Supporten är seg. Någon som vet vad det är? utan att veta nåt om sportingbet - det kan vara så att klient-processen ligger och surrar i bakgrunden utan att synas (i din dator), och att du inte kan köra två på en gång. Starta om datorn - eller plocka upp aktivitetshanteraren och avbryt processen med våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 utan att veta nåt om sportingbet - det kan vara så att klient-processen ligger och surrar i bakgrunden utan att synas (i din dator), och att du inte kan köra två på en gång. Starta om datorn - eller plocka upp aktivitetshanteraren och avbryt processen med våld. Tack för tipset, tror att det är det som är problemet. Nu väntar jag bara på supportens svar. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Tack för tipset, tror att det är det som är problemet. Nu väntar jag bara på supportens svar. Tack. Vänligen hör av dig till oss via mail (kundtjanst@sportingbet.com) eller livechatten som du hittar på vår hemsida så ska vi genast kika på det. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts