FraXioN Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Uttaget blev godkänt inatt, nu får vi se vad kursen blir. Citera
maidenager Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Okej nu börjar jag lacka på party poker. Jag gjorde en bank wire cash out den 15 februari. Den 19 feb stod det att det skulle ta 2 till 3 bank dagar. va händer efter 3 bank dagar? ingenting. så jag ringer dem den 23 en fredag. då säger dem att de kan ta till på måndag, men definitivt inte längre. okej säger jag och väntar tills måndagen. ingenting händer på måndagen men ja ringer inte då eftersom jag var bortrest. kommer hem på tisdagen den 27 feb, och fortfarande inga pengar så jag ringer dem. Då säger dem att dem ska maila mig om 2 dagar och säga vad som har hänt. Okej säger jag och väntar tills idag. nu ringde jag dem och var förbannad och säger var fan är mina cash. De säger att mina pengar ska komma imorn eller dagen efter (som är en lördag, hm). Då säger jag, men om dem inte kommer då?, för detta har strulat i en halv månad nu? hon i luren bara "dom kommer, om inte så ring oss igen". ja säger happ o lägger på. haha jag är ju inte riktigt hundra på att pengarna kommer denna gång heller eftersom dem sagt de tidigare att pengarna ska komma men inte kommit. någon som varit med om liknande? Ska man kräva kompensation? // palla Citera
maltis2 Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Enda avgifter jag verkar ha fått efter att ha tagit ut $ med bankwire till SEB är $10 till party och 30SKR till SEB. Uttaget gjordes som sagt Söndagsnatt till måndag och jag hade pengarna på kontot i tisdagseftermiddag. Kursen blev 6,9256. Citera
FraXioN Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Konstigt har inte fått mina pengar ännu, borde kommit redan i fredags. Min kompis som cashade ut dagen efter mig har fått sina pengar, något som inte stämmer. Ska ta och kontakta supporten när jag kommer hem. Citera
Pokershark Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Konstigt har inte fått mina pengar ännu, borde kommit redan i fredags. Min kompis som cashade ut dagen efter mig har fått sina pengar, något som inte stämmer. Ska ta och kontakta supporten när jag kommer hem. Men kom igen. Det har gått två hela bankdagar och du ska maila de?! Tror du att det kommer gå fortare för dig att få dina pengar? Kan svara å Partys vägar så slipper du skicka ett mail. Kära FraXioN, Tack för ditt mail. Uttagen tar 2-3 bankdagar så om du inte fått pengarna inom två dagar så är du välkommen att kontakta oss igen så ska vi göra en utredning. Mvh. Partypoker support. Kan förstå att Party infört standardmailsvar när det finns så många som ska maila så fort det tar några timmar längre än det gör för polaren. BTW. har gjort ett flertal uttag och det har aldrig varit några problem. Brukar vanligtvis få pengarna efter det gått tre bankdagar. Citera
FraXioN Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Men kom igen. Det har gått två hela bankdagar och du ska maila de?! Tror du att det kommer gå fortare för dig att få dina pengar? Kan svara å Partys vägar så slipper du skicka ett mail. Kära FraXioN, Tack för ditt mail. Uttagen tar 2-3 bankdagar så om du inte fått pengarna inom två dagar så är du välkommen att kontakta oss igen så ska vi göra en utredning. Mvh. Partypoker support. Kan förstå att Party infört standardmailsvar när det finns så många som ska maila så fort det tar några timmar längre än det gör för polaren. BTW. har gjort ett flertal uttag och det har aldrig varit några problem. Brukar vanligtvis få pengarna efter det gått tre bankdagar. Anledningen varför jag tänkte maila var för att "maidenager" skrev att han haft problem här i tråden. Citera
maidenager Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Okej.. mina pengar har fortfarande inte kommit . Har gått ungefär en månad nu. Jag ringer dem typ var 3dje dag och de säger att dem håller på att utreda vad som hänt med mina cash. Ska aldrig casha ut genom bank wire cash out igen. nån som vet vad ja kan göra mer än att bara ringa dem ? Citera
filipp Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 tjena Hade tänkt göra ett uttag på över $1000, men jag blir inte klok på vilket alternativ jag ska välja. Vilket är bäsat, uttag till visa lr bankwire? Vilken blir det minst utgifter på? MVH Citera
jw1700 Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Bankwire är bäst så länge du inte råkar ut för samma saker som föregående talare. Citera
filipp Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Okej, nu har jag läst på lite mer. Det som verkar bäst är att ta ut via bankwire och att ta ut pengarna i euro, stämmer det? Jag har förövrigt satt in pengar med visa om det gör någong skillnad, för det verkade som att problemen hade orsakats av att han hade satt in med neteller, eller har jag fel? Mvh Citera
delphikid Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Okej, nu har jag läst på lite mer.Det som verkar bäst är att ta ut via bankwire och att ta ut pengarna i euro, stämmer det? Jag har förövrigt satt in pengar med visa om det gör någong skillnad, för det verkade som att problemen hade orsakats av att han hade satt in med neteller, eller har jag fel? Mvh fick just in ett större uttag på kontot från party som jag tog ut i euro genom bankwire. kursen blev 7.00 vilket kanske är nått öre under aktuell växlingskurs men ändock väldigt bra i förhållande till tex neteller. skulle vara bra att veta om någon har tagit ut $1000+ i dollar så att man kan jämföra vilket som är bäst. Citera
istinkface Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 kan man göra deposits direkt från sin egen bank(swedbank) till kontot? Citera
filipp Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 tja igen. Skulle casha ut lite av min rulle idag men det gick inte eftersom man var tvungen att skicka in ett kopia av sitt körkort. Skulle ta ut via bankwire Nå mer som har fått göra det? Citera
delphikid Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 tja igen.Skulle casha ut lite av min rulle idag men det gick inte eftersom man var tvungen att skicka in ett kopia av sitt körkort. Skulle ta ut via bankwire Nå mer som har fått göra det? jag fick göra det när jag ville verifiera mitt konto för att höja uttagsgränserna. faxade passet och de ringde upp 5 minuter senare och allt var kirrat. dock behövde jag aldrig skicka in något innan jag höjde gränserna pga mindre uttag och dylikt. Citera
FraXioN Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 jag fick göra det när jag ville verifiera mitt konto för att höja uttagsgränserna. faxade passet och de ringde upp 5 minuter senare och allt var kirrat. dock behövde jag aldrig skicka in något innan jag höjde gränserna pga mindre uttag och dylikt. Hur stort var uttaget? Vet du var gränsen går? Citera
delphikid Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Hur stort var uttaget? Vet du var gränsen går? info måste ju finnas nånstans på partypokers hemsida i cashieren, det enda jag vet är gränserna för bankwire-uttag för overifierade konton men det kan ju vara så att de gränserna gäller för alla sorters uttag. gränserna för bankwire-uttag ligger för overifierade konton på $3000 per dygn och $10000 per månad. om man med overifierat konto försöker göra ett större uttag än det får man ett meddelande om att man måste verifiera sitt konto och då är det bara att följa instruktionerna. Citera
FraXioN Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 info måste ju finnas nånstans på partypokers hemsida i cashieren, det enda jag vet är gränserna för bankwire-uttag för overifierade konton men det kan ju vara så att de gränserna gäller för alla sorters uttag. gränserna för bankwire-uttag ligger för overifierade konton på $3000 per dygn och $10000 per månad. om man med overifierat konto försöker göra ett större uttag än det får man ett meddelande om att man måste verifiera sitt konto och då är det bara att följa instruktionerna. Okey, tack! Citera
slashyboy Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Vad är bank/branch adress? Och hur lång tid tar det innan amn får mailet vanligtvis? Citera
slashyboy Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 dessutom, hur många dagar brukar uttagen ta? Citera
rosen Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 det tar 3 dagar för party-nordea om allt funkar. att få sitt konto veriifierat tog ett bra tag, typ 4v för mig. kan gå på ngn timme om man faxar o ringer sedan, just i mitt fall strula dem lite. när man verifierat får man ta ut obg genom wiretransfer yw / rosen Citera
maltis2 Postad 27 Mars , 2007 Rapport Postad 27 Mars , 2007 Rosen inte obegränsat!!! Bara $ 2 000 000 Citera
Recommended Posts