Gå till innehåll

L@ndy Goes Wild


Landy

Recommended Posts

Hej, mitt namn är Robin, 19 år, jag har tänkt att testa på dagboksskrivandet för att få ett lite mer diciplinerat spel!

 

Har denna dagbok egentligen endast för min egen skull...Men ser gärna kommentarer och diskussioner angående spelet om intresse finns!

 

Startar med 5000 dollar på bestpoker under nicket -Landy- och ska hålla mig till 5/10...INTE högre!

 

 

Gällande uttag och rullekrav osv har jag ingen direkt tanke...Jag spelar på ett tag nu och ser hur det går! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hm...Vad ska jag säga! Har fått en riktigt nice start och det kanske såg lite b ut att första inlägget med + statistik kom direkt efter att jag gjort dagboken men saken är den att det var meningen att göra en redan innan spelet börja men hann tyvärr inte det! Orkar nog inte hålla på så mycket med handhistorys och sådant...Antingen får du lita på att det jag skriver eller så får du raila..hehe!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm...Vad ska jag säga! Har fått en riktigt nice start och det kanske såg lite b ut att första inlägget med + statistik kom direkt efter att jag gjort dagboken men saken är den att det var meningen att göra en redan innan spelet börja men hann tyvärr inte det! Orkar nog inte hålla på så mycket med handhistorys och sådant...Antingen får du lita på att det jag skriver eller så får du raila..hehe!

 

har man en dagbok brukar amn vissa handhistorin..aja, sista gången man var här då. over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då landy spelade på min dator igår så har jag alla händer sparade i pokeroffice..

 

och bara för han börja med 5k i rulle igår så ska ni ju inte tro de är första gången han spelar kort..

 

Varför vill man ens börja med 5 inköp på den nivån? jaja är det sant är det bara gratulera och hoppas det håller i sig, lägg upp gärna lite hh:s oxå

 

 

Edit: vart ligger finnspång? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför vill man ens börja med 5 inköp på den nivån? jaja är det sant är det bara gratulera och hoppas det håller i sig, lägg upp gärna lite hh:s oxå

 

 

Edit: vart ligger finnspång? :D

 

 

Det räckte tänkte jag, ville inte sätta in mer deg än så ! Och vill verkligen inte spela lägre än 5/10! Det är väl typ anledningen! tackar tackar! -_- jobbar på att få upp nån HH här snart så får vi se hur det går! "Paradiset" Finspång ligger 3 mil ifrån Norrköping...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största potten som vanns inatt..( eller kanske itne förstår mig inte riktigt på pokeroffice)

 

 

Hand 1505727716, Started at 2007-01-16 19:24:09

Table awdsfgvs HE: $10-$10 No Limit HE (Real)

Seat 2: Fiegi ($1333,50 in chips)

Seat 4: -Landy- ($1057,50 in chips)

Seat 5: aris 3 ($1634,75 in chips)

Seat 9: polska_rpl ($1136,50 in chips) (on the button)

*** Blind Bet Round *** :

Dealt to -Landy-: Ad

Dealt to -Landy-: Ah

Dealt to -Landy-: Ad

Dealt to -Landy-: Ah

Dealt to -Landy-: Ad

Dealt to -Landy-: Ah

Fiegi : Post Blind ($5)

-Landy- : Post Blind ($10)

*** Pre-Flop *** :

aris 3 : Call ($10)

polska_rpl : Call ($10)

Fiegi : Bet ($35)

-Landy- : Raise ($200)

aris 3 : Fold

polska_rpl : Fold

Fiegi : Call ($170)

*** Flop *** : 10d 2d 4d

Fiegi : Check

-Landy- : Bet ($350)

Fiegi : Call ($350)

*** Turn *** : [ 10d 2d 4d ] 3s

Fiegi : Check

-Landy- : Bet ($497,50)

-Landy- : All In ($497,50)

Fiegi : Call ($497,50)

*** River *** : [ 10d 2d 4d 3s ] Ac

*** SUMMARY ***

Pot: $2133 | Rake: $2

Board: [ 10d 2d 4d 3s Ac ]

Fiegi lost $1057,50 Shows [ As Jd ] (a pair of Aces)

-Landy- bet $1057,50, collected $2133, net $1075,50 Shows [ Ad Ah ] (three Aces)

aris 3 lost $10

polska_rpl lost $10

 

 

Finspång ligger i östergötland nära norrköping..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...