all_ur_horses Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Tvåa och fyra i första racet (kör två gubbar). 90% och 91% DRP. Inga Staahla-siffror direkt, men bra för att vara första racet. Kör för övrigt med 7 gubbar i pit crew och det funkade utmärkt. 40 sec låter för övrigt som en rimligt lång tid..? Citera
eurythmech Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2007 Men är du snygg eller? Vadå "kör två gubbar"? Och hur i helvete får man över 91% DQP på nån bana öht? Och vääänta nu...bilen blir bättre när man testkör? Hmmm Citera
all_ur_horses Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Ja jag skapade ett konto som blev blockat för dom trodde inte jag verkligen hette Alladina Hestar, så då gjorde jag ett till konto över proxy, och sen låste dom upp mitt första konto så då hade jag ... två st! Tar man 20 varv på sig så kommer man över 90%. Citera
Staahla Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Dags för uppdatering efter senaste racet. Jublen har precis lagt sig efter Eurythmechs soppatorsk vilket resulterade i en stabil andraplats för Joe Staahla efter det österrikiska fenomenet Wallner. Ser även ok ut inför nästa race, andra plats i kvalet hittills och acceptabla 90% i DQP. Föraren har fortfarande sådär form men börjar återhämta sig efter brakfiaskot i första loppet. Citera
eurythmech Postad 26 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2007 JAG FATTAR INTE!!! ANDRA JÄVLA HELVETESLOPPET I RAD! JAG KÖR JU SNABBAST VARV HELA JÄVLA TIDEN...DET DÄR VAR INTE DEPÅORDER JAG GAV...DET VAR FAN INTE DET. FAN FAN FANA FAN FANANFNAFANFNAFNANFANFNAFNFANFAFNNAFNAFNAFNA Går det att kolla efter loppet tro? Citera
Staahla Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 JAG FATTAR INTE!!! ANDRA JÄVLA HELVETESLOPPET I RAD! JAG KÖR JU SNABBAST VARV HELA JÄVLA TIDEN...DET DÄR VAR INTE DEPÅORDER JAG GAV...DET VAR FAN INTE DET. FAN FAN FANA FAN FANANFNAFANFNAFNANFANFNAFNFANFAFNNAFNAFNAFNA Går det att kolla efter loppet tro? Du vet att loppet som går nu är reprisen på förra racet va? Vårt startar om 15 min... Citera
Recommended Posts