Gå till innehåll

Se twintowers förstöras steg för steg


illerrre

Recommended Posts

Är väl gamla news att man kan vika en 20 dollarssedel så att man kan se twintowers... eller ja vad det nu är... känns långsökt att det e wtc kanske:)...

 

I alla fall så hade jag inte sett detta förrut och det var ganska häftigt....

 

http://www.glennbeck.com/news/05172002.shtml

 

Alla sedlar är vikta exakt likadant. På femman ser du tornen hela. På tian brinner de. På tjugan brinner de och är aningen kortare. På 50 rasar tornen. På 100 är bara röken kvar. Ganska häftigt första gången man ser:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl gamla news att man kan vika en 20 dollarssedel så att man kan se twintowers... eller ja vad det nu är... känns långsökt att det e wtc kanske:)...

 

I alla fall så hade jag inte sett detta förrut och det var ganska häftigt....

 

http://www.glennbeck.com/news/05172002.shtml

 

Alla sedlar är vikta exakt likadant. På femman ser du tornen hela. På tian brinner de. På tjugan brinner de och är aningen kortare. På 50 rasar tornen. På 100 är bara röken kvar. Ganska häftigt första gången man ser:)

 

Tack för länken, du skulle bara veta hur jag vridit och vikt för att försöka få ihop det. Jag kunde det för några år sen men hade sen glömt hur man gjorde :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har ni något gemensamt då ju.

 

lol

 

Visst är han lite rolig, kanske var det du menade med "äger", men man ska väl kanske inte vänta sig att en man som är white trash-arbetarklass ut i tåspetsarna ska vara särskilt bekant med ett vetenskapligt tillvägagångssätt.

 

Michael Moore är en propaganda-apparat, that's it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...