texasviking Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 När jag försöker göra en insättning så får jag felmeddelandet "Vi beklagar, spel med riktiga pengar är inte tillåtet där du befinner dig. Du kan fortfarande uppleva spelspänning genom att spela gratis." Jag har spelat på Everest tidigare, men det var minst sex månader sedan. Citera
EverestPoker Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Hej texasviking, Vi ber dig att kontakta spelarsupporten angående detta. De kan kolla upp varför du inte kan spela med riktiga pengar på ditt spelarkonto. Citera
Jagged Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 om ens konto inte är verifierat går det fortfarande att sätta in utan problem eller är detta inte möjligt. Dessutom tycker jag att er verifieringsprocess är lite svår. Hade det inte räckt med kreditkortsverifiering och inskick av legitimation, plus kanske en kod som är handskriven? Citera
Recommended Posts