kentAA Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Det här kommer fungera som en kalender där vi antecknar bokningar + lite större turneringar mm. Så om ni vet några som vill boka kan ni kika här och skriva en notis. Helt 100% är den inte, men ska försöka uppdatera den så ofta jag kan. Januari: 24Jan KL:19.00 Styrelsemöte Februari: 3Feb KL:18.00 Haif 7Feb KL: 18.00 Gnutten Tour 24Feb KL:18.00 Gr-Sanering Mars: 2Mars KL: 18.00 Månadsfinal April: Maj: Juni: Juli: Augusti: September: Oktober: November: December: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zoogin3 Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Ser bra ut kentAA. Är det nå möte på g snart ? (Kålle). Hur var det kentAA skulle man lugna sig med att regga sig på Martinspoker lr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kentAA Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Säg ett lämpligt datum för ett styrelsemöte! ONSDAG 24 JANUARI KL.19:00 Passar det alla? Dom Viktigaste: Zoogin Slimman Copiad Riverapa Fimpen Huggorm Snow Conny L MickeC Aimo Pelle Salk Bergenbauer Ekke Ett lämpligt svar kan ni skriva här i tråden, typ: Ja det passar mig... Eller Nej jag kan inte därför jag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sjab Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Salk: det blir kanon för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverApa Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 det passar perfekt för mig som det ser ut just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slimman58 Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Passar bra, ta med er funderingar samt ideer på vad vi kan göra bättre 2007. Tänk på att det snart är nomineringsmöte samt att halva styrelsen skall väljas. En sak till, vad tycker ni att vi skall göra med medlemspengarna som kommer in nu, ta en funderare Väl mött Ordförande. Ps. Huggorm....hitta på de sista protokollen på möten vi haft....tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zoogin3 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Jobbar em kan lösa sig ändå kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
huggormen Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Den tiden passar inte så bra för mig för att jag har träning, kanske kan slingra mig men kan inte lova. Protokollet fixar jag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slimman58 Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Bra Huggorm, vill bara ha pejl på hur styrelsen såg ut efter årsmötet i våras och vilka som står på tur i år. Men det kanske vi kan hjälpas åt med på Onsdag allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
huggormen Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Slimman- Jag har protokollet från förra mötet, men dom tidigare hittar jag inte. Dom ligger förmodligen i min gamla dator, som jag inte får igång. Jag jobbar på det...men lovar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slimman58 Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Duger,,,, det löser sig. Hoppas jag:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fimpen Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 jobbar em kanske kan komma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MickeC Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Jag kan tyvärr inte komma i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts