Gå till innehåll

logicsense våldgästar Svenska Spel


logicsense

Recommended Posts

logicsense = sunt förnuft enligt en egenkomponerad översättning. Häromdagen hojtade dock min pokerspelande kursare att "common sense" är sunt förnuft.. men vafan, man är ju flexibel ;-)

 

Personlig info

På sitt 22:a år, studerandes för tredje året vid Göteborgs Universitet, psykologi om dagarna och sexologi på kvällarna (OBS! Ingen metafor!). Tycker det är himla givande, men känner att livet når en härlig jämnvikt när det är innehållandes några timmar poker då och då.

 

Pokerinfo

Är egentligen i low-limit-skottare som spelat nät-poker i 20 månader ganska exakt. Har subventionerat mina studier med poker och därmed sluppit lån, vilket man är nöjd med, men någon überplussare har man inte varit, än så länge :)

För nu har jag förstått! Förstått hur man ska höja sin förtjänster, iaf teoretiskt. Enligt mina empiriska undersökningar *host host* så bara måste Svenska Spel ha sämst spelare. Avdankade 30-60-åringar som tidigare lagt ett par hundringar i veckan på sportsbetting men som nu trots sina minst sagt digra pokerkunskaper ger sig på spelet - det bara måste vara en skattjakt. I teorin då alltså..

 

-AA- nickar jag, och spelet kommer nog sträcka sig över CG, S&G och MTT, efter behag. HH kommer postas, svordomar kan komma att hagla och politiska gliringar och samhällsbetraktelser lär förekomma. Gärna med en touch av psykoanalys, om någon så beställer ;-)

 

BR: 1000 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Push Push! Efter ett par lyckade S&G 50 kr (1:a och 3:a) samt en gediget spel på lägsta nivån så fick rullen en skjuts uppåt. SvenskaSpels HH ger jag dock inte mycket för... men that wont stop me. Hände dock inget spektakulärt idag, förrutom att jag klonkade en kåk på en 2-outer på turn och sedan fick se opponenten klonka sin 1-outare och fyrtal på rivern, hallelujjah :rolleyes:

 

BR: 1503 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter morgonens strapatser hittade man lillplusset. Är inte helt home när det gäller SEK istället för $ ännu, men det kommer väl. Passade på att köra 4 HU 50 kr.. vann 3. Gillar formatet och tror det är lättfångat, så det kan hända jag försöker mig på lite utökat HU-spel med påföljande statistik.

 

BR: 1605 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såååja! Nu var sista tentan nför terminen (höstens) klar och ikväll ska jag ta mig an SvS på allvar igen :)

 

Jag backade ett inköp drygt (200 kr) senast efter att ha blivit översettad med mina 88 när de mötte 1010 på flopp 3 8 10 och all-in. No worries, "dä ä variansen" och nya tag är att vänta :)

 

BR: 1305 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...