davelin Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 är jag ute o turnérar helt här eller blandar folk ihop Raymi med allt o alla just nu?, hänger inte med nånstans, skulle vara kul med en ordentlig uppdate på de som är kvar av er. GL Citera
77luck Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Såja, Sebbe har dubblat upp och har nu 32k. En aggressiv kille slår upp och Sebbe stoppar in. Killen blixtsynar med AJ, Sebbe har KTs flop TT8. Nice. Blinds 400-800 med 100 i ante. Avg är 31k. gogogogo!!! Citera
spassio Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 stekig frilla ramz har skaffa! Citera
RaMz Postad 8 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Morbo bust. AA vs A9 all in preflop. GG Citera
jonsapelle Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Slutade den lite kortare dagen med 35k efter 6 perioder. Började kallt, tappade ner till 5k första timmen men lyckades kämpa upp mig lillpot efter lillpot hela vägen till 18k inför dagens sista period, 150-300 med 25 ante. Det foldas till en aggressiv kille i sen position som säger 800. Cutoff, en italiensk unibetkvalare, (17k i stacken) synar. Jag synar på knappen med QTs. Flop kommer TT5 med två spader. Pfr betar 2k, co slår om till 4k, jag säger 8k med 9k bakom. Han steker länge och ställer till slut in med AA. Inga konstigheter och jag har 39k. Tappar ner till 35k sista 20 minutrarna men det är fortfarande en jättebra stack eftersom vi bara spelat 6 perioder. 14:00 börjar vi imorrn så verkligen dags att sova. Det känns som att det kan vara på väg den här gången. miniraise lol me slowly. fisk Citera
jinxad Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Morbo bust. AA vs A9 all in preflop. GG vilka jävla beats ni får tugga i er hela tiden. hur såg stackarna ut här? Citera
RaMz Postad 9 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Tillbaks i stockholm nu. Vi körde en stabil utgång igår natt i Wien eftersom att alla var tiltade efter turneringen. Kroppen känns inte 100% idag och Molle hetsar redan om utgång imorgon... Lite tilt att man verkar missa wpt barcelona, det är för tight mellan den och swedish open. Citera
Juggler Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Swedish Open går före WPT? Stockholm går före Barcelona? Ok. Det ser ut som det kanske kan bli en gnuf-tröja vid finalbordet i Baden till slut ändå. Citera
dksthlm Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Känns som om mkt var kallt i Wien/Baden men denna bild var varm och Gnuffig En lokal fotograf lyckades hitta oss på en barrunda kvällen innan hemfärd... Citera
RaMz Postad 10 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Var är bilderna på den söta med glasögon från Soho. Citera
RaMz Postad 13 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2007 Var är bilderna på den söta med glasögon från Soho. Seriöst, fixa fram bilderna nu. Haft en riktig misärvecka, måste ha nåt att njuta av så att jag får känna lite kärlek igen Citera
RaMz Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Försöker söka till filosofi i Lund nästa termin. Men studera.nu är helt psyko för d så mkt folk inne på den just nu att det verkar komma i vägen för min utbildning Sen att mina betygspapper är lite kaos är en annan femma. Får se om jag lyckas styra ihop det och skicka in rätt papper till dom innan det är för sent. Värsta fall så får jag väl åka ner till Lund utan att plugga sen, Molle verkar ju klara det bra Citera
Snusarn Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Går väl att söka imorgon också? Citera
inkassera Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Går väl att söka imorgon också? korrekt. Citera
ebisumaru Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Försöker söka till filosofi i Lund nästa termin. Men studera.nu är helt psyko för d så mkt folk inne på den just nu att det verkar komma i vägen för min utbildning Sen att mina betygspapper är lite kaos är en annan femma. Får se om jag lyckas styra ihop det och skicka in rätt papper till dom innan det är för sent. Värsta fall så får jag väl åka ner till Lund utan att plugga sen, Molle verkar ju klara det bra Papperna har man väl flera veckor på sig att skicka efter att man sökt? Citera
Poque Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Är imorgon sista dagen?? har typ inte börjat kolla ännu Citera
Bodinarn Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 kommer inte heller in på studera.nu, frustrerande Citera
RaMz Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Papperna har man väl flera veckor på sig att skicka efter att man sökt? Hoppas det Citera
ebisumaru Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Är det någon som kommer in på Dina Sidor på studera.nu? Citera
KraxTheCrow Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Är det någon som kommer in på Dina Sidor på studera.nu? Nope. Lite frusterande att man kom till "bekräfta ansökan" innan det la ner tidigare... Citera
RaMz Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Mmm tiltad på siten nu... Citera
ebisumaru Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Mmm tiltad på siten nu... precis nu är när man kommit på nåt att söka också Citera
slashyboy Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 precis nu är när man kommit på nåt att söka också du går väl redan juridik? Citera
Recommended Posts