Memory Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 -$132 Tuneringarna gick skit..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 -$171 Blev inget break, grind ist. Var nere i skiten ett tag, ingen tilt eller så, bara oflyt, börjar förstå hur variansen fungerar... När det var som värst drog jag upp en graf över de senaste 100k händerna, då känndes det lite bättre. Hittils idag. "][/url] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Kommer att spela Everest $100k tunering ikväll, är en riktig fisk på tuneringar (detta blir första MTT'n i år) så om ni ser mig får ni gärna ta det lite lungt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Kommer att spela Everest $100k tunering ikväll, är en riktig fisk på tuneringar (detta blir första MTT'n i år) så om ni ser mig får ni gärna ta det lite lungt... Fiskig e väll bara förnamnet Har lirat den ett par gånger men tycker verkligen strukturen suger. Redan efter första timmen är det ju all in poker. Alldeles för mycket tur som spelar in vilket jag inte direkt gillar. Lycka till iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Har lirat den ett par gånger men tycker verkligen strukturen suger. Redan efter första timmen är det ju all in poker. Alldeles för mycket tur som spelar in vilket jag inte direkt gillar. Vad bra, då kanske man har en chans... Lycka till iaf.. ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Första pausen nu, går rätt okej, AA två gånger hittils. pos. 115/543 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Första pausen nu, går rätt okej, AA två gånger hittils.pos. 115/543 Najs! Bara klonka vidare mot finalbordet dårå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Ute... hade A3s mot AJ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Ute... hade A3s mot AJ... A3s låter som en preflop fold, iallafall i en MTT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 A3s låter som en preflop fold, iallafall i en MTT. . Bordsplacering: ISayuPay sitter på stol 1 med 9915. Eend sitter på stol 2 med 6515. Fubbo sitter på stol 3 med 2225. tong26 sitter på stol 4 med 6031. 14yvonne14 sitter på stol 5 med 17600. djuthebest sitter på stol 7 med 7450. billardo sitter på stol 8 med 4560. Paddan_89 sitter på stol 9 med 7200. pokerstar09 sitter på stol 10 med 16185. ISayuPay lägger en ante på 25. Eend lägger en ante på 25. Fubbo lägger en ante på 25. tong26 lägger en ante på 25. 14yvonne14 lägger en ante på 25. djuthebest lägger en ante på 25. billardo lägger en ante på 25. Paddan_89 lägger en ante på 25. pokerstar09 lägger en ante på 25. Lägga blindar: Knappen är vid stol 4. 14yvonne14 lägger den lilla blinden på 150. djuthebest lägger den stora blinden på 300. Ge hålkorten: ISayuPay: -- -- Eend: -- -- Fubbo: Ad 3d tong26: -- -- 14yvonne14: -- -- djuthebest: -- -- billardo: -- -- Paddan_89: -- -- pokerstar09: -- -- Före floppen: billardo lägger sig. Paddan_89 lägger sig. pokerstar09 lägger sig. ISayuPay lägger sig. Eend lägger sig. Fubbo höjer 2200. tong26 lägger sig. 14yvonne14 synar 2050. djuthebest lägger sig. Floppen (4d 10h Qc Kc 9d): Kortvisning: Fubbo visar Ad 3d. Fubbo har 9d 10h Qc Kc Ad: Högsta kort 14yvonne14 visar Js As. 14yvonne14 har 10h Js Qc Kc As: Straight Fubbo är utslagen. Pott - sammandrag: Hela potten: 4925 14yvonne14 vinner 4925. Ingen husprovision tas för denna giv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Ursäkta, av någon anledning så fick jag för mig att det var ganska så tidigt in i turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Ursäkta, av någon anledning så fick jag för mig att det var ganska så tidigt in i turren. Hehe, var väl lite otydlig jag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Går som sagt ruskigt segt denna månad, endast +$197. Blir nog ett break nu fram till torsdag elller fredag då jag har rätt mycket annat för mig i veckan. Men det är kanske lika bra så man får lite distans till pokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 +$261 Klämde in en session på 300 händer idag. Gröna siffror trots en del skit, så jag får väl vara nöjd. Seat 1: Fubbo ($299.30)Seat 2: siggi61 ($89.40) Seat 3: Adriano_187 ($243.75) Seat 4: Pocketjoe ($223.25) Seat 5: Grano ($106.62) Seat 6: dino1984 ($271.25) Fubbo posts the small blind of $1.00 siggi61 posts the big blind of $2.00 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to FubboKing of Clubs Adriano_187 folds Pocketjoe folds Grano raises to $106.62 and is all-in dino1984 folds Fubbo calls $105.62 siggi61 folds *** SHOW DOWN *** Fubbo shows Grano shows *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Board: Grano collects $212.24 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Kan väl kasta in en hand också... Fi är tight 16/7 Brukar ganska ofta höja här preflopp, nu valde jag att syna då fi är tigth. Vad tycker vi om turn? vill ju inte bli check-raised här. Samtidigt ger vi fi bluffläge på river. River är väl inte så mycket att säga om, vet att jag leder... Seat 1: Fubbo ($199.20)Seat 2: siggi61 ($75.90) Seat 3: Adriano_187 ($234.70) Seat 4: Pocketjoe ($219.30) Seat 5: gonzaFrench2 ($85.85) Seat 6: Kahninski ($190.40) siggi61 posts the small blind of $1.00 Adriano_187 posts the big blind of $2.00 The button is in seat #1 *** HOLE CARDS *** Dealt to Fubbo8 of Hearts Pocketjoe raises to $7.00 gonzaFrench2 folds Kahninski calls $7.00 Fubbo calls $7.00 siggi61 folds Adriano_187 folds *** FLOP *** Pocketjoe bets $16.00 Kahninski folds Fubbo raises to $47.00 Pocketjoe calls $31.00 *** TURN *** Pocketjoe checks Fubbo checks *** RIVER *** Pocketjoe checks Fubbo bets $85.00 Pocketjoe calls $85.00 *** SHOW DOWN *** Fubbo shows Pocketjoe mucks *** SUMMARY *** Board: Fubbo collects $285.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Är Heypoker nått att ha? är lite suger på att testa... Hur är deras $1k signupp, seg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Är Heypoker nått att ha? är lite suger på att testa...Hur är deras $1k signupp, seg? Just ja, fick nåt mess om det för några dagar sen. Att de bytt till ongame o ger 1k bonus osv. Vet inte riktigt hur bra bonusen är jämfört med andra på nätverket men hittade det här på hemsidan: "To have the bonus released to your account all you have to do is accumulate VIP-points 10 times the bonus amount within 30 days of the deposit." Men har för mig att pointsen är rätt sega på ongame. Fast 1k bonus + vipshop är ju inte helt tokigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Skulle spela TowerGamings 5x bonus ifall du ska testa skinen. De har 7x reloads efter det också som ger rätt bra RB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Tryckte in $1k på TowerPoker igår, började med att tappa ca $500 på deras NL200 bord. Fick nog och spelade lite NL100 ist, dominerade borden men vann "bara" 2,5 inköp pga. några äckliga utdragningar och lite oflyt i nån stor pott. Är nöjd om jag kommer därifrån breakeven. Kommer iaf. att clera deras signupp($200) idag, sen blir det tillbaka till Everest där jag har en $500 bonus som ligger och väntar. Gillar iaf. inte Towers(ongame) klient, snuskigt tiltade... Undrar också om det går att använda PT till den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Tryckte in $1k på TowerPoker igår, började med att tappa ca $500 på deras NL200 bord. Fick nog och spelade lite NL100 ist, dominerade borden men vann "bara" 2,5 inköp pga. några äckliga utdragningar och lite oflyt i nån stor pott. Är nöjd om jag kommer därifrån breakeven. Kommer iaf. att clera deras signupp($200) idag, sen blir det tillbaka till Everest där jag har en $500 bonus som ligger och väntar. Gillar iaf. inte Towers(ongame) klient, snuskigt tiltade... Undrar också om det går att använda PT till den?? Jag kör PT med GT+. Det sköna är att man slipper flytta runt statsen när man en gång haft dom rätt. Ifall du vill kan jag skicka skin till dig för deras standard är tokäcklig. Du får en med grönt bord, inga stolar och grå bakgrund isf. Lite hemmagjort men den är fin . Ifall du kör deras kort med stora symboler på det blir det nog som everest typ. Tycker Ongame är lika lätt att slå som Everest (kanske för det är 5-handed). Tog ett tag för mig att hitta hem dock. Sen får man ju så mycket bättre återbetalning av sin rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Jag kör PT med GT+. Det sköna är att man slipper flytta runt statsen när man en gång haft dom rätt. Ifall du vill kan jag skicka skin till dig för deras standard är tokäcklig. Du får en med grönt bord, inga stolar och grå bakgrund isf. Lite hemmagjort men den är fin . Ifall du kör deras kort med stora symboler på det blir det nog som everest typ. Tycker Ongame är lika lätt att slå som Everest (kanske för det är 5-handed). Tog ett tag för mig att hitta hem dock. Sen får man ju så mycket bättre återbetalning av sin rake. Funkar pt för ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Funkar pt för ongame? Ja, som sagt. Det kallas för PokerRoom network. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Dock så missar PT MASSA händer där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Jag kör PT med GT+. Det sköna är att man slipper flytta runt statsen när man en gång haft dom rätt. Ifall du vill kan jag skicka skin till dig för deras standard är tokäcklig. Du får en med grönt bord, inga stolar och grå bakgrund isf. Lite hemmagjort men den är fin . Ifall du kör deras kort med stora symboler på det blir det nog som everest typ. Tycker Ongame är lika lätt att slå som Everest (kanske för det är 5-handed). Tog ett tag för mig att hitta hem dock. Sen får man ju så mycket bättre återbetalning av sin rake. Tackar, men tror jag kan leva med deras standard skin de få händer jag har kvar på bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Dock så missar PT MASSA händer där.. Visste inte det. Räknade på mina händer nu och PT har missat 0,5% av händerna. Rätt sjukt. Vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts