Gå till innehåll

Metaddicts pokerdagbok - Lås dagbok tack


Metaddict

Recommended Posts

Ärligt fattar inte varför alla snedtänder. Detta är ngt mellan mig och met. och till pfs maskot dapajn eller vafan du kallar dig för: väx upp, flytta hemifrån och skaffa ett liv, du är patetisk!

 

du är rolig allafall, det ska ingen ta ifrån dig :D hm, varför alla snedtänder, hmm, jo jag vet, ingen gillar cp idioter som har hjärnskador som du :) Och för att göra dig lite gladare så kan jag säga att jag ska flytta hemifrån efter jag vart i Thailand, sugen o bo med mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ärligt fattar inte varför alla snedtänder. Detta är ngt mellan mig och met. och till pfs maskot dapajn eller vafan du kallar dig för: väx upp, flytta hemifrån och skaffa ett liv, du är patetisk!

 

 

 

Hahaha.... Inte du som är patetisk då? Torskar ett inköp och vrålar HU, sen vill du att folk ska PMa dig om de vill något?? ahahaha ta det bara lugnt istället grabben!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan lugnt påstå att Trans Narva från Estland inte är ett jättebra fotbollslag. Kunde lätt blivit 3-4 mål till.

 

Dessutom var deras reservmålvakt lite småtjock, extremt klumpig och innehavandes en förvuxen pottfrilla.

 

Tre matcher till och vi är framme i första omgången av UEFA-cupen...Tack, alla svenska lag som förintat alla rankingpoäng HIF tog i Champions League.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan lugnt påstå att Trans Narva från Estland inte är ett jättebra fotbollslag. Kunde lätt blivit 3-4 mål till.

 

Dessutom var deras reservmålvakt lite småtjock, extremt klumpig och innehavandes en förvuxen pottfrilla.

 

Tre matcher till och vi är framme i första omgången av UEFA-cupen...Tack, alla svenska lag som förintat alla rankingpoäng HIF tog i Champions League.

 

Haha, Elfsborg är lika säkra i Champions League gruppspelet som United är. :) Sverige kommer återigen bli en stormakt inom den europeiska storfotbollen..... eller är jag bara full? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, Elfsborg är lika säkra i Champions League gruppspelet som United är. :) Sverige kommer återigen bli en stormakt inom den europeiska storfotbollen..... eller är jag bara full? :)

 

Inte nog med att du är full, du är även...dum?

 

Stör inte i mitt idiotiska tilt-skottande nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/7: 430$/1100händer

2/7: 50$/1700händer

3/7: 310$/800händer

12/7: 110$/600händerNL200

13/7: 90$/2000händerNL200

16/7: 630$/800händerNL200

18/7: 140$/900händerNL200

19/7: 40$/300händerNL400 :rolleyes:

 

Tot juli: 1700$/8200 händer

 

Inte alls på humör just nu. Vad gör man då? Skottar såklart. Ehm.

 

Låg något inköp back ett tag så jag är riktigt nöjd. Kryllade av mongofiskar först men när de försvann och fulla stackar satte sig ner blev det väldigt mycket grindigare, det märkte man direkt. Tror NL400 är första nivån man behöver ägna sig lite mer åt table selection. Hade tänkt spela supervektajt men när alla blev så sjukt jävla grindiga orkade jag inte. Så jag slutade på 28/22/3.8 för en skottningssession :D

 

Finns iaf fisk även på denna nivå...

 

GAME #604631966: Texas Hold'em NL $2.00/$4.00 2007-07-20 00:39:48

Table Crotone

Seat 1: afok80 ($1,140.19 in chips)

Seat 3: Roland6666 ($144.60 in chips) DEALER

Seat 5: benkyobenkyo ($384.00 in chips)

Seat 6: Accountant666 ($400.00 in chips)

Seat 8: YvonnaHumpalot ($555.00 in chips)

Seat 10: machinae123 ($400.00 in chips)

benkyobenkyo: Post SB $2.00

Accountant666: Post BB $4.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to benkyobenkyo King of DiamondsAce of Clubs

Dealt to Roland6666 Queen of Diamonds5 of Diamonds

Dealt to Accountant666 4 of Spades8 of Diamonds

YvonnaHumpalot: Fold

machinae123: Fold

afok80: Fold

Roland6666: Call $4.00

benkyobenkyo: Raise $18.00

Accountant666: Fold

Roland6666: Allin $140.60

benkyobenkyo: Call $124.60

*** FLOP *** 6 of Hearts6 of Spades8 of Hearts

*** TURN *** 8 of Clubs

*** RIVER *** 7 of Diamonds

*** SUMMARY ***

Total pot $290.20 Rake $3.00

benkyobenkyo: wins $290.20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen kommenterade denna handen så jag slänger in resten. Känns megastandard mot en såhär dålig spelare när jag tänker efter.

 

Dealt to kalocar [s5 SK]

Dealt to Accountant666 [HA H10]

darvids: Fold

kalocar: Raise $12.00

Hauen2: Fold

NIL8R: Call $12.00

NICKurSTACK: Fold

Accountant666: Call $10.00

*** FLOP *** [H5 S3 S10]

Accountant666: Check

kalocar: Bet $14.00

NIL8R: Fold

Accountant666: Call $14.00

*** TURN *** [D4]

Accountant666: Check

kalocar: Bet $28.00

Accountant666: Call $28.00

*** RIVER *** [C8]

Accountant666: Check

kalocar: Bet $34.00

Accountant666: Call $34.00

*** SUMMARY ***

Total pot $186.00 Rake $3.00

Accountant666: wins $186.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är kul att svensk klubblagsfotboll har börjat prestera i Europa igen. Har varit lite tunt med resultat på senaste åren men jag tror vi börja närma oss Champions League/UEFA Cup spel nu. Kanske även Elfsborg med lite tur kan gå till 1/16 eller 1/8 redan i år. Ska bli intresant att följa!

 

Javisst ja, man ska ju ta sig dit också. Har ju hört talas om det här laget från Luxemburg som verkar vara riktigt lovande, skyttekungen var en avdankad bonde och målvakten är den spelaren som har varit med i ett A-lag längst, redan som 14-åring började han på parkbänkarna. Kan bli riktigt tufft!

 

Poängen med den här meningslösa posten var ju givetvis att du kan ju inte håna ett lag du håller på! Tycker du är elak mot HIF-spelarna nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte nog med att du är full, du är även...dum?

 

Stör inte i mitt idiotiska tilt-skottande nu.

 

Haha, jag må vara full i tid och otid, men dum.... nejdå :) Det är ju faktist ganska tragiskt att Elfsborg måste ta sig genom 4 kvalomgångar för att ens nå gruppspelet i CL. Riktigt så dålig kan väl ändå inte Allsvenskan vara? Det skulle ju faktist kunna gå att ta sig vidare om de i alla fall fick börja i tredje omgången och får ett skitlag och sedan lite flyt mot ett storlag i fjärde. Som det är nu är ju chansen att ta sig dit så gott som obefintlig.

 

Såg förresten att Häcken också kvalade till UEFA cupen, hur har dom hamnat där?

 

Tiltskottande är det bästa, då kan man inte förlora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, Elfsborg är lika säkra i Champions League gruppspelet som United är. :)

 

På tal om United, vad får jag för odds om jag säger att United inte komma slå ut ett enda bra lag under Champions Leauge denna säsongen? United och Arsenal är de enda lag i hela Euorpa som kan gå till semi i CL utan att möta ett enda bra lag. Nej, Roma, Lille, Celtic och dylikt räknas inte som bra lag.

Senast Untied slog ett bra lag i CL var väl 99 vs Bayern. Jag kan ha fel men jag tror på fullaste allvar att det är så. Att sen folk säger att de kan vinna CL är ungefär lika troligt/roligt som att jag är vinnande spelare på nl50...

De är en bra klubb, det kan man inte säga något annat om, men top class, nä jag tvekar.

 

På tal om Arsenal, det roliga var ju att när de väl fick möta bra lag i Champions Leauge går de till final och kan vinna den. Men alla andra år stöter de patrull mot Porto, CSKA Moskva, PSV, Dynamo Tblilisi och öhh, AIK.

 

Förstår ärligt talat inte vad Wenger håller på med där nere. Det är ju kul att se på men jag har inte förstått folk som värdesätter 3 poäng på tre matcher och 97-2 i målskillnad istället för 9 poäng och 4-1. Men det är ju jag det.

Arsenal måste fixa något, typ klona Bergkamp och Adams så är de ju lika bra som de var när de krossade alla lag i PL för några år sedan. Någon stabil mittfältare hade ju inte varit fel heller, Hleb, Ljungberg och Rosicsky (staning?) är något, speciella...

 

Okej, såga mig, jag älskar diskutera fotboll:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om United, vad får jag för odds om jag säger att United inte komma slå ut ett enda bra lag under Champions Leauge denna säsongen? United och Arsenal är de enda lag i hela Euorpa som kan gå till semi i CL utan att möta ett enda bra lag. Nej, Roma, Lille, Celtic och dylikt räknas inte som bra lag.

Senast Untied slog ett bra lag i CL var väl 99 vs Bayern. Jag kan ha fel men jag tror på fullaste allvar att det är så. Att sen folk säger att de kan vinna CL är ungefär lika troligt/roligt som att jag är vinnande spelare på nl50...

De är en bra klubb, det kan man inte säga något annat om, men top class, nä jag tvekar.

 

På tal om Arsenal, det roliga var ju att när de väl fick möta bra lag i Champions Leauge går de till final och kan vinna den. Men alla andra år stöter de patrull mot Porto, CSKA Moskva, PSV, Dynamo Tblilisi och öhh, AIK.

 

Förstår ärligt talat inte vad Wenger håller på med där nere. Det är ju kul att se på men jag har inte förstått folk som värdesätter 3 poäng på tre matcher och 97-2 i målskillnad istället för 9 poäng och 4-1. Men det är ju jag det.

Arsenal måste fixa något, typ klona Bergkamp och Adams så är de ju lika bra som de var när de krossade alla lag i PL för några år sedan. Någon stabil mittfältare hade ju inte varit fel heller, Hleb, Ljungberg och Rosicsky (staning?) är något, speciella...

 

Okej, såga mig, jag älskar diskutera fotboll:-)

 

Ursäktar OT, men fotboll ÄR alltid okej oavsett plats. :)

 

Visst ska det mycket till om United ska leka i CL a la det glada slutet av 90talet i viss mån även i början av 2000talet. Tycker förövrigt det är ganska typiskt engelsk fotboll överlag, att vika ner sig när det gäller. Trots att det finns sjukt få spelare jag hellre hade haft i mitt lag om man ser till det engelska landslaget. I alla fall, så tycker jag att när väl United kommer upp i den klass de faktiskt har när de spelar som bäst så är det få lag som kan ens röra dem. Se t ex mot Roma, visst de gjorde väl inte sin bästa match, men den aggresiviteten från United tillsammans med de kyliga avslutningarna hade knäckt vilket lag som helst. Det ger väl inga 1.5 ggr pengarna på att de vinner CL men visst är ett utav de 4-5 lagen som ska göra upp om segern.

 

Haha, men det är ju precis som United, de spelar bra mot bra lag och skit mot sopgäng. Var förövrigt sjukt bitter då när Barcelona vann och framförallt på allas våra kära Henke Larsson (sorry Metaddict). Det finns ingen tråkigare människa, ingen mer överskattad svensk som bara behöver få en boll på sig för att bli hyllad till skyarna. Fyfan. Sen så älskar jag ju engelsk fotboll över allt annat vilket också hjälper till. Tragiskt i år, 3 av 4 lag från PL och givetvis ska de tråkiga italienarna vinna. Usch.

 

Ang. Arsenal så kommer de ju bara bli bättre och bättre när deras unga spelare får något mer rutin och vågar göra mål istället för att bara hålla bollen inom laget. Lite synd att Fabregas inte varit bättre än han var den säsongen hade debutera som 17 åring. Tror det är nyttigt att Henry försvunnit också, har blivit lite för mycket att han ska göra mål, han ska vinna matcher osv känns det som. Precis, en Bergkamp behöver alla lag, en utav de bättre spelarna de senaste 15 åren i mitt tycke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

disclaimer: om ni inte fattar det som står nedan är ni efterblivna kötthuen (kötthufvuden, för er som inte är från Skåne)

 

SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE SMOKE

 

BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT BUG-OUT

 

Haha!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...