Ruterkung Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Du har uppenbarligen inte spelat mot Ruterkung Iofs talar din andra mening för att du har det. LOL JK ruter Hehe, drev lite med dig i båda händerna:-) . Dock hade du ju rätt att det inte är helt omöjligt att jag hade varit seriös;-) . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hehe, drev lite med dig i båda händerna:-) . Dock hade du ju rätt att det inte är helt omöjligt att jag hade varit seriös;-) . När du började blanda in metagame förstod jag att du skämtade. Hade du inte gjort det hade jag suttit som en fågelholk och försökt lista ut om du drev med mig eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hehe, verkar vara en ny trend att driva med folks HHs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hehe, verkar vara en ny trend att driva med folks HHs. Verkar också vara en trend att folk skriver helt seriösa men bisarra svar så ibland är det helt enkelt svårt att fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Verkar också vara en trend att folk skriver helt seriösa men bisarra svar så ibland är det helt enkelt svårt att fatta.Vem syftar du på nu? Nån i denna dagbok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Vem syftar du på nu? Nån i denna dagbok? Haha nej! Tänkte sen efter att det kanske skulle tolkas så. Tänkte mest på handanalysdelen och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 De e najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Haha nej! Tänkte sen efter att det kanske skulle tolkas så. Tänkte mest på handanalysdelen och så.Tänkte att du menade där för det kan jag verkligen hålla med om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 De e najs! Someone is running goood Dela med dig av iRigger riggen pllzz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Finfina grafen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 hur får du ut handhistoriken i ipoker, går ju inte att kopiera i klienten. mvh/christoffer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 hur får du ut handhistoriken i ipoker, går ju inte att kopiera i klienten. mvh/christoffer http://www.pokertracker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Someone is running goood Dela med dig av iRigger riggen pllzz. Börja med att ha ditt livs otur och backa 17 inköp på en vecka. Sen slutar du helt enkelt med otur och krossar allt motstånd. Piece of cake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Börja med att ha ditt livs otur och backa 17 inköp på en vecka. Sen slutar du helt enkelt med otur och krossar allt motstånd. Piece of cake Låter skitsmidigt. Jag backade ju 15 inköp på tvådagar. Nu ska jag bara prova att plussa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Låter skitsmidigt. Jag backade ju 15 inköp på tvådagar. Nu ska jag bara prova att plussa med. Perfa! Kan bara inte gå fel! Förutsatt att du krossar motståndet då alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Someone is running goood Dela med dig av iRigger riggen pllzz. Det var väl verkligen inget speciellt? Väldigt standard för en vinnande spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Det var väl verkligen inget speciellt? Väldigt standard för en vinnande spelare. Ja, 9.47 ptbb/100 är verkligen helt standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Ja, 9.47 ptbb/100 är verkligen helt standard. Det är inte ptbb... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Håller med sorken rätt mycket. Har runt 5 PTBB/100 över 43K händer i PT nu. Är verkligen grymt nöjd (självklart) men det är knappast något märkvärdigt. Tror grejen är lite att jag haft så sjukligt jämna resultat. Har haft två backdagar på snart två månader, och det har varit små back dessutom. Har nästan inga tokplusdagar heller. Denna kombination gör att det ser ut som jag plussar bättre än någon som förlorar mycket ibland och tokvinner ibland, men har samma resultat totalt. (grafen är alltså inte PTBB utan BB) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Det är inte ptbb... Oh... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Trodde också det var ptbb/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 lol, logiskt tänkande, vad är det? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Perfa! Kan bara inte gå fel! Förutsatt att du krossar motståndet då alltså Krossar och krossar, men hittar ju allt färre övermän. 6 inköp upp över de senaste 1k händerna känns åt rätt håll i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Krossar och krossar, men hittar ju allt färre övermän. 6 inköp upp över de senaste 1k händerna känns åt rätt håll i alla fall Standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Har inte varit såhär tiltad på riktigt länge! Och då har jag ändå inte spelat en enda pokerhand på två dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts