Gå till innehåll

Onlinespel : Tower defence (mer komplext?)


Bein

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag vet inte om det ar sa gyro gjort men jag har fatt en bit over 200 k med denna strat.

Bara bygga cannontowers och upgradera rantan endast.

Man maste anvanda overlap buggen annars far man omojligt upp nog med torn for de sista barnorna

det viktigaste ar att du har minimalt antal torn och att du har dem pa optimalt stalle, sa att de tackar sadan stor yta som mojligt, till fast levlarna bygg nagra extra torn som du saljer INNAN barnan ar slut.

Jag kan saga att du behover kanske 150 torn for level 39 for att inte leaka...

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om det ar sa gyro gjort men jag har fatt en bit over 200 k med denna strat.

Bara bygga cannontowers och upgradera rantan endast.

Man maste anvanda overlap buggen annars far man omojligt upp nog med torn for de sista barnorna

det viktigaste ar att du har minimalt antal torn och att du har dem pa optimalt stalle, sa att de tackar sadan stor yta som mojligt, till fast levlarna bygg nagra extra torn som du saljer INNAN barnan ar slut.

Jag kan saga att du behover kanske 150 torn for level 39 for att inte leaka...

 

Lycka till

Det är ungefär så jag har gjort, fast det är inte så farligt att leaka på sista banorna, bara att köpa mer liv, gubbarna gick typ tre varv för mig på lvl 39 :)

 

Nykeln ligger i att lägga allt på ränta och att använda så lite pengar som möjligt på varje bana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...