Magneten Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Tjenixen! Jag funderar starkt på att ge brorsan 2000:- att spela åt mig för vid samma bord som jag själv. Det kan väl inte vara kriminellt att göra det om man inte medvetet alltid lägger sig mot brorsan (eller tvärtom). Ifall man ändå blir "skäligen misstänkt", tror ni att spelsiten skulle kunna konfiskera hela ens bankrulle i samband med att man blir portad? Jag hörde talas om någon som hade råkat ut för just det men det låter ju helt sjukt. Citera
SouthEast Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Solklar collusion. Läs reglerna som varje spelsite har, så inser du hur det kan gå. Sök även efter collussion på forumet och googla på det. Citera
mgps Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Tjenixen!Jag funderar starkt på att ge brorsan 2000:- att spela åt mig för vid samma bord som jag själv. Det kan väl inte vara kriminellt att göra det om man inte medvetet alltid lägger sig mot brorsan (eller tvärtom). Ifall man ändå blir "skäligen misstänkt", tror ni att spelsiten skulle kunna konfiskera hela ens bankrulle i samband med att man blir portad? Jag hörde talas om någon som hade råkat ut för just det men det låter ju helt sjukt. jag hoppas ni blir bannnade. både härifrån och från siten ni spelar på. varför i h-e skulle ni göra så om ni inte tänkte fuska? idioter. Citera
Sansrom Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 jag hoppas ni blir bannnade. både härifrån och från siten ni spelar på. varför i h-e skulle ni göra så om ni inte tänkte fuska? idioter. QFT Citera
Magneten Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 jag hoppas ni blir bannnade. både härifrån och från siten ni spelar på. varför i h-e skulle ni göra så om ni inte tänkte fuska? idioter. Men hallå, vi har inte gjort någe (än) så låt oss va . Ja fråga ju bara ju jö. Citera
Macroman Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Magneten, vad har vi sagt om att skriva dumheter på pf.nu? http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=26835&page=3 Snart blir det smisk på bara stjärten... Citera
baller Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 det låter som en dålig ide, risken för att ni får konfiskerade pengar är överhängande stor... Citera
Trolldeg Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Lugnt för mig, ni får gärna både visa varandra korten och försöka samarbeta. Citera
honest99 Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Så de kriminella har funnit varandra nu? Ett till C-team... Antar det var meningen med tråden. Citera
Recommended Posts