Goose_strike Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Alla är så tuffa och hårda här så jag trodde att ni flitiga postare behövde lite kärlek och värme.. jag ville bara väl... Exakt alla borde oppna sina kalla sma bittra hjartan, det hade nog inte skadat. Vi ar ju trotts allt som en stor familj Citera
Waggho Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Jag fick följande: "Lets face it. Du och jag har aldrig dragit jämnt men jag är beredd att sträcka ut en vänskapshand... tar du den?" sedan "Jag är [välkänd skribent], men för att undvika trubbel reder jag upp min affärer via detta nick. Är vi vänner?" sedan "Du är lika gullig som en liten, liten kattunge... tänk om alla i världen vore lika mjuka som du... ååååh" =) Det måste bara vara Hjort. Citera
Skadast Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Det måste bara vara Hjort. Jag får lite Kirk Hammet-känsla (för er som sett Some kind of Monster-DVDn) över det hela... Hjort är ingen Kirk Hammet i mina ögon Citera
Jennez Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Men vad fan, jag har inte fått nåt tröst-PM. Bara ett från baller där han (med rätta) klagar över Primas rake på h2h sng’s... Citera
Recommended Posts