Gå till innehåll

Fan-mail på pf


TotalFarsa

Recommended Posts

Det här gjorde min dag :lol: Loggar in på pf och vad hittar man i inkorgen? Jo:

 

Jag tycker du är lite töntig men vi ska nog kunna samsas ändå ska du se

 

Skickat av nån random snubbe som reggade sig igår :-D Så svaret blev:

 

Oooook? Så vad kom det här ifrån nu då?

 

/TF

 

Varpå detta pm letade sig fram:

Nja.. ville bara förmedla det

 

Tycker faktiskt att det är lite gulligt att nån bryr sig så mkt om den dynga jag skriver att de känner sig tvungna att kommentera det via pm :mrgreen: Och ja, har ändrat på namnet. Behöver ju inte hänga ut honom/henne i onödan ;-)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, det var det inte. Jag blev ju faktiskt smickrad ett tag där. Tänkte printa ut och sätta upp ovanför sängen.

Haha, mitt var inte sådär jättesmickrande, så inramning var inte det första jag tänkte på när jag läste det.

 

Konspirations-jag började fundera på om det var någon som ville inleda någon slags konversation för att i slutändan scamma mig, så jag sket i att svara mer än en gång. Men lite kul var det väl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick följande:

 

"Lets face it. Du och jag har aldrig dragit jämnt men jag är beredd att sträcka ut en vänskapshand... tar du den?"

 

sedan

 

"Jag är [välkänd skribent], men för att undvika trubbel reder jag upp min affärer via detta nick. Är vi vänner?"

 

sedan

 

"Du är lika gullig som en liten, liten kattunge... tänk om alla i världen vore lika mjuka som du... ååååh"

 

=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallas inte en av snubbarna i Arvingarna för Nusseman? Har svaga minnen av att jag såg dem i Fångarna På Fortet för 10 år sen då de stod och skrek "Nusseman! Nusseman! Nusseman!" när en av killarna höll på och dra upp nätet med kanonkulor. Tänker på det varje gång jag ser ditt nick i varje fall, oavsett om jag minns rätt eller fel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallas inte en av snubbarna i Arvingarna för Nusseman? Har svaga minnen av att jag såg dem i Fångarna På Fortet för 10 år sen då de stod och skrek "Nusseman! Nusseman! Nusseman!" när en av killarna höll på och dra upp nätet med kanonkulor. Tänker på det varje gång jag ser ditt nick i varje fall, oavsett om jag minns rätt eller fel. :)

 

Huga!

 

EDIT: En snabbgoogling på arvingarna säger att han heter Lasse och kallas "Lasseman"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...