Gå till innehåll

grebbestad igen...


fannys

Recommended Posts

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehe... Jaa jag var ironisk... Har vunnit 1 pott sedan i maj så jag e ju storklonkare... Men jag tänkte att det måste ju vända nu så då ere ju redan klart att jag vinner...:)

Jag följer gärna med asså men det e ju det med pengarna.

En ann har ju inga pokervinster o ta av just nu. Får väl se om jag får ihop pengar ändå men det vet jag inte än...

Annars så funkar 80/20 med...:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe... Jaa jag var ironisk... Har vunnit 1 pott sedan i maj så jag e ju storklonkare... Men jag tänkte att det måste ju vända nu så då ere ju redan klart att jag vinner...:)

Jag följer gärna med asså men det e ju det med pengarna.

En ann har ju inga pokervinster o ta av just nu. Får väl se om jag får ihop pengar ändå men det vet jag inte än...

Annars så funkar 80/20 med...:)

 

ja funderer på o stejke da tommy.. du lär ja ha klonket..

fast jag har ju inte direkt nåt överskott heller,..

 

vi kanske ska starta en "Tommy-fond" där alla kan lägga pengar.. :D så han har wå o spele..

 

Men dealer på klubben e ju ett rätt bra extraknäck annars.. känn woon liksom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe... Jaa jag var ironisk... Har vunnit 1 pott sedan i maj så jag e ju storklonkare... Men jag tänkte att det måste ju vända nu så då ere ju redan klart att jag vinner...:)

Jag följer gärna med asså men det e ju det med pengarna.

En ann har ju inga pokervinster o ta av just nu. Får väl se om jag får ihop pengar ändå men det vet jag inte än...

Annars så funkar 80/20 med...:)

 

 

Du kör en bil från -43, jobber hele tin, du borde ha pengar lixom.

Iof så super du väl upp 80%.. släpp flaskan, det är nöten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kör en bil från -43, jobber hele tin, du borde ha pengar lixom.

Iof så super du väl upp 80%.. släpp flaskan, det är nöten!

 

 

Va fan, jag har ju en döfin bil för sinnes! Du ville ju inte köpe min gamle skrotbil kommer du väl ihåg...Så jag fick ju sälja den till en annan...

Och så e man ju fattig kommunanställd så det blir ju inte så mkt till övers lixom..:)

Super opp ett kan jag inte påstå att jag gör. Jobbar ju varannan helg så det kör ju ihop sa då...

 

En Tommy-fond låter fint! Du får ta o fixa till det nu Härjman! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ähh... käften...

Har ju för fan läst ut "Hold ém Poker för avancerade spelare" snart som jag låna av kung Kalsson. Men inte fan går det bättre för det!..:D

Och du säger ju att du förhandler opp din lön titt som tätt tycker jag...

För övrigt så har det spårat ur lite nu från den ursprungliga tråden så Over and out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stuga 1

 

1. Per

2. Carro

3. Erik

4. Niklas B.

5. PHE

6. Kejan

 

Stuga 2

 

7.

8.

9.

10.

11.

12.

 

 

En stuga kostar 1500/natt = 250 kr per natt och person = 500kr per person för två nätter.

 

Vi har nu fyllt en stuga, senast den 5/2 (femte februari) måste nästa stuga fyllas annars avbokar jag denna, orkar inte betala den själv.

 

Senast den 10/2 måste stugan vara betald.

 

snabba på och anmäl erat intresse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Tom till en plats i EPC! Klubbens längsta HU? 2,5 timmar mellan Tompa och Sverpan.

 

Tack tack!...

Sjukt lång HU! E inte min starka sida det där med HU och vi båda va väl alldeles för tighta igentligen, men så fort någon av oss försökte movea ställde den andra och man var tvungen o syna för man var potcommitad, sen tvärt om nästa gång så våra stackar svängde som fan...

Tyckte det var bra poker för övrigt i går. Kankse beror på att det gick min väg i slutändan, men jag hade ju en del svåra beslut ändå, Folda en triss i 5, Folda pp Kungar...

När ere tänkt att åka på morgonen? Jag jobbar nämligen till halv 10 på morgonen, men kanske kan få sluta till 9 eller nåt...

Jag har bil om folk vill åka då vid typ 10 tiden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack!...

Tyckte det var bra poker för övrigt i går.

.

 

KLonk.-tommy.. Du skulle ju ha åkt dirr. med all in med A J mot wonka.. men brädan parade sig o wäddade da..! :mrgreen:

 

Naevars.. e bara avundsjuk för ja va kvällens tomte o kom sist.. Funderar på o köpa in ma ändå... men det blir ju några k..

 

Bra lirat tommy..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Phew..

 

Ja, det var jobbig heads up igår..

 

Det spelade liksom ingen roll vad man gjorde. Det jämnade ändå ut sig.

Men till sist blev det Tompa som stod som segrare.

Tycker väl inte att vi var så supertighta.. Det var rätt så många all in innan det var över...

Mitt kortsnitt kallnade lite efter typ 14 pockets på 50 händer.... ;)

 

 

Nåja, jag ska anmäla mig ändå.

Ska försöka betala stugan också, vill du ha det idag Mjukis?

 

Eller räcker det på fredag typ?

 

/Sverpan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...