Goose_strike Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Tvekar du pa vilken av dem du ska kopa? Har kommer lite hjalp http://www.youtube.com/watch?v=q93PvyKUa2I Citera
Hemdhes Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 tar utan tvekan ett ps3.. rörelse skiten på wii är ju kul ett tag men blev uttråkad av det hittills dåliga spelutbudet..orkar inte vänta..så sålde mitt wii tänk ps2 och gamecube istället..skapligt lätt val i så fall..o så mycket har inte hänt till denna nya uppdatering från de båda consolskaparna och videon gjorde valet ännu lättare.. sådan där tjejer som tror de är så snygga o sexiga utan att va det är ju bland det värsta som finns Citera
Loveless Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Sen lär det ju inte dröja alltför länge innan wii-mote liknande kontroller finns på de andra konsolerna. Citera
illerrre Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Finns det ens någon som tänkt den hemska tanken att välja wii framför ps3? Citera
flup Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Ps3 är väl sisådär mer är dubbelt så dyr? Visst ps3 äger i grafik känsla och c/o, wii är kul om man är några stycken eller har fest mm, ps3:an kan du tillskillnad från wii:et spela ensam.. (klart det går att lira wii ensam men inte så kul att stå ensam och boxas mot tv:n hela tiden) Citera
urmy Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Så har man inga vänner så är inte ett Wii aktuellt, därför satsade jag på ett xbox 360 Citera
retorik Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 varför inte köpa båda Wii till förfesten och p3 till ensamma stunder Citera
Hume Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Ps3 är väl sisådär mer är dubbelt så dyr? Vad är det här för lowstakes-fasoner?! Citera
Ziggy Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Jag väljer wii 7 dagar i veckan! Underbart med lite nytänkande. PS3/Xbox360 är ju precis som sina föregångare, men med bättre grafik =boooring! Då kan man lika gärna lira på PC:n. Att folk är så jävla grafikfixerade kan jag inte begripa; det är spelglädjen som räknas ju. Citera
jacobmal Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 varför jämföra äpplen med päron? Citera
Scofield Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 OT i OT: Skulle den smala tjejen i filmen vara snygg på nått sätt?? hon såg mer ut som en crackh*** än som något sexigt. Skulle välja ps3 vilken dag i veckan som helst, hade jag velat röra mig medans jag spelade hade jag fortfarande hållt på med sport. Citera
Mjonasson Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 PS3 är för hardcore gamers som gillar att gotta ner sig o bli "bäst" på alla sina spel, som gillar pixelonani, 3Dorgier och 8h spelsessioner. Wii är för alla som gillar att spela med kompisar o som vill ha något nytt och fräscht. Citera
freddola Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Jag hade tagit wii alla dagar i veckan. Bara för jag tkr det verkar roligast. Samt jag har Kompisar Citera
Staahla Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Har det släppts någon roligt spel till Nintendo sen 8-bitarseran? Inte var jag kan minnas i varje fall. Citera
jello Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Har det släppts någon roligt spel till Nintendo sen 8-bitarseran? Inte var jag kan minnas i varje fall. Zelda: A Link to the Past, Super Mario World, Final Fantasy VI, Super Mario 64, Zelda: Ocarina of Time, Metroid Prime. Alla dessa är nog topp-10 över bäst någonsin. Citera
Hemdhes Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 PS3 är för hardcore gamers som gillar att gotta ner sig o bli "bäst" på alla sina spel, som gillar pixelonani, 3Dorgier och 8h spelsessioner. Wii är för alla som gillar att spela med kompisar o som vill ha något nytt och fräscht. ää..nej det där var skapligt överdrivet.. sony har PES serien och TimeSplitters 2 (på ps2) är ju motsatsen till tråkigt på 4 pers.. Citera
Hemdhes Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Zelda serien..samt folk under 10 år tror jag är det som räddat Nintendo från undergång de senast tio åren Citera
Recommended Posts