Gå till innehåll

Pokervärlden har återhämtat sig?


heltok

Recommended Posts

Satt och kikade lite på:

 

sites010807eu0.jpg

 

Är osäker på vilken summa total för peaken är, om det är summan av alla siternas enskilda peaks eller om det är totala peaken, antar att det är det första. Isåfall har totala spelarantalet ökat till en ny toppnotering.

 

13oktober var det black friday. Knappt 3månader tog det alltså för pokervärlden att återhämta sig.

 

Vad tror ni om detta året? Kommer pokervärlden ta 100k spelare enligt grafen ovan 2007?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att grafen nästan enbart innehållet data för 2007 så går det knappast att se några trender?

 

De enda jag kan se är att en mindre återhämtning skett med lite omstrukturering av spelare på några tusen vilket inte gör någon skillnad för mig i alla fall.

 

Å nej, jag tror inte att det kommer att gå över 100 000 2007 baserat på dessa data i alla fall. Man för nog vara glad om det går över 70 000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men heltok. Den nya grafen är ju bara under en vecka i oktober. :-)

 

Går det inte att ta fram på veckobasis eller månadsbasis?

 

Visst, svarta fredagen. FÖR Party endast. Hmm, Paradise också.

 

Det är faktist just de två sajterna jag slutat spela på. Man märkte impacten direkt där på turneringsfronten. Från bra till ruttet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men heltok. Den nya grafen är ju bara under en vecka i oktober. :-)

 

Går det inte att ta fram på veckobasis eller månadsbasis?

 

Visst, svarta fredagen. FÖR Party endast. Hmm, Paradise också.

 

Det är faktist just de två sajterna jag slutat spela på. Man märkte impacten direkt där på turneringsfronten. Från bra till ruttet.

 

http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=law&Number=7666067&page=0&fpart=all

 

där lite data iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...