TomSelleck Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 En inte helt ointressant omröstning. Alternativ 1: Jamie Gold. Vann WSOP:s Main Event. Varje gång han klonkade hade han på "känn" att det skulle bli så. Skillat. Alternativ 2: Gurkan i Sundsvall. Mannen som inte haft en motgång i hela sitt liv. Hittar fler enoutare än någon annan. Citera
rilleg Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 jag la min röst på min goda vän marcus Citera
TomSelleck Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Så Gurkan leder alltså med 100 % mot Golds 0. Gurkan med procenten på sin sida... kan det verkligen vara möjligt? Citera
Sansrom Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Är Gurkan någon man borde känna till, eller är det bara ett tråkigt internskämt som typ 4 personer uppskattar? Citera
TomSelleck Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Gurkan är Sundsvalls mest framgångsrika pokerspelare. Du borde veta vem han är om du besökt CC i Sundsvall. Citera
Sansrom Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Gurkan är Sundsvalls mest framgångsrika pokerspelare. Du borde veta vem han är om du besökt CC i Sundsvall. Ok, då är det i alla fall sex till sju personer som uppskattar det. Citera
m_sjoberg78 Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Att folk inte känner till mig tar jag som inget annat än en grov förolämpning. Om jag är en större turkruka än Gold undrar jag stillsamt vart mina 12,5 miljoner dollar är. Tur mäts väl i kontanter trots allt..... Däremot han som startade omröstningen är definitionen på medgångsmänniska. Inte haft en motgång sedan mitten på 60-talet Citera
TomSelleck Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Har även hört talas om en snubbe som kallas för Fiskarn. Han ska tydligen vara lika bra som m_sjoberg78 på att skrapa triss. De ses ofta tillsammans utanför en känd spelbutik i Sundsvall där de utökar sin bankrulle genom att skrapa lotter. Citera
Sylwester Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 En helt ointressant omröstning. . Citera
Jennez Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Däremot han som startade omröstningen är definitionen på medgångsmänniska. Inte haft en motgång sedan mitten på 60-talet Att man överhuvudtaget var född under mitten av 60-talet måste väl ändå räknas som en bad beat? Citera
Myssion Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 TomSelleck: Man kan inte ha det nicket och inte ha en avatar som avbildar tidernas manligaste och sexigaste mustasch!!! Citera
Raimo Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 TomSelleck: Man kan inte ha det nicket och inte ha en avatar som avbildar tidernas manligaste och sexigaste mustasch!!! Kan inte mer än hålla med!!!!! Citera
Scofield Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 TomSelleck: Man kan inte ha det nicket och inte ha en avatar som avbildar tidernas manligaste och sexigaste mustasch!!! Show us Magnum!!!!! (kan feltolkas men det är upp till var och ens läggning) Citera
beidegard Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Nej. Närbild, tack. Oh me like!! Sitter i Ferrarin oxå :h: :h: Du vinner avatar tävlingen lätt!! Citera
Myssion Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Nej, alldeles för smått. Jag hade tänkt mig något mer i den här stilen: Eller varför inte: Citera
Recommended Posts