MacDaddy Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Dealing Hole Cards to HERO (7c As ) TARPS folded billyblanks folded looseman called for 20 experten87 folded dastudio folded Anti1337 folded malval called for 20 McPlayboy folded Rix called for 10 HERO checked Dealing the Flop(4s 7d 3d ) Rix checked HERO bet for 60 looseman folded malval folded Rix called for 60 Dealing the turn(Js ) Rix checked HERO bet for 100 Rix called for 100 Dealing the river(3c ) Rix bet for 200 HERO called for 200 -Synar ni här? Jag satte han på ett drag o att han sen ville han sno potten, är det värt en syn detta även om man tror han bluffar. Jag satte 1/4 av stacken i spel där. Citera
brut Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Har han inte slowat något så bör du verkligen ha bästa hand på rivern. C/C är bra. Sedan är jag lite osäker på om det är rätt att betta turnen. Troligen måste du calla en ev raise där och sedan syna ner om inget läskigt kort kommer. Jag tror ändå att det var bäst att betta turnen eftersom han borde ha draget väldigt väldigt ofta. Citera
MacDaddy Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Har han inte slowat något så bör du verkligen ha bästa hand på rivern. C/C är bra. Sedan är jag lite osäker på om det är rätt att betta turnen. Troligen måste du calla en ev raise där och sedan syna ner om inget läskigt kort kommer. Jag tror ändå att det var bäst att betta turnen eftersom han borde ha draget väldigt väldigt ofta. Det är NL detta om det skett några missförstånd. Citera
brut Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 -Synar ni här? Jag satte han på ett drag o att han sen ville han sno potten, är det värt en syn detta även om man tror han bluffar. Det enda som jag kan komma på att jag möjligen kan missförstå är detta. Du undrar om man ska syna om man tror att han bluffar? Citera
Recommended Posts