Gå till innehåll

minischerm har nått målet o lägger ner....


minischerm

Recommended Posts

Halloj dags för mig att starta en minidagbok innan min stora dagbok kommer förhoppningsvis 1:e februari med 5k dollars som bankrulle... Då kommer det mera info om mig och mina tidigare meriter o lite mera skoj.. men men den tiden kommer.. Nu har jag fått tag på 300 dollars som ska jobbas in på bestpoker innan det...

 

Kommer att bara spela några enstaka MTT med låga inköp och CG NL. Blindsen kommer vara 0.25/0.25 och 0.5/0.5

Mål:

 

Att få ihop 2k dollars innan den 1:e februari

 

Vinna en MTT.

 

 

 

Over and out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch vilken start man fick.. andra handen typ set mot över set det back 50.jobbade igen de sen sitter ja med 75 o ser en flopp som är 468 all in mot 86 som får stå på rivern med en 8 sen kåk mot 4-tal sen AA mot 76 s med floppat A rr färg usch 6 dollar på flopp och 18 på turn för att se färgen sen va ja tvungen att se hans sista 22 på rivern usch usch...

 

-88 aja ska iväg på nägra möten sen kanske en lunch med Mrdawwe nånstans=)

 

Nu blir det inget mer0.25/0.50...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch vet inte om jag gillar bestpoker när de bytte klient o spelet på de låga blindsen känns som de inte har nån respekt för pengarna de lirar med en del konstiga syner fär man se...

 

2 sjuka potter nu som skada mig rejält...

 

sitter med KK på lilla blinden. en limpare ja höjer upp till 2 dollars syn av limparen 722 på floppen bet o en syn turn 2 bettar ut 6 han trycker har svårt att hitta folden men klart han har AA..

 

Andra handen har A10 s limpade för 25 cent BB höjer till 1 dollar jag o en till synar flopp AJ10 2 ruter han betar ut 2 dollars ja höjer till 7 för slippa färgen syyyn låg hjärter på turn runt 18 i potten han betar 4 nu då slår ja om för att slippa ett beslut på rivern om färgen kommer men det hade han icke AK o en fin K på rivern på en 70 pott som förstörde mitt psyke lite .....sen torska ja mot en 2 outare med hans AA mot mina 44 med 4 på floppen klart AA ska stå när rivern kommer...

Usch Usch ska upp med detta nu sen ska ja inte spela dessa låga blinds mer man märker stor skillnad bara man går upp en nivå

 

jaja ska ner o träffa dawwe snart o kanske dustinz o han kan svara o käka frulle..

 

over and out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott med frukost med Mrdawwe o en polare satt o snacka lite skit o poker såklart=)

roligaste va när en brud sätter sig o frågar hur läget är ja o min polare tror att det är dawwes tjejkompis, hon frågar mig va ja ska göra ikväll ja svarar att ja ska hem till polaren o mysa lite.Då frågar hon om hon får hänga med hmmm då börja ja as garva , då ställde hon sig upp o sa " snällt av dig att skratta åt mig" o sen gick... sjuuukt roligt(det va inte dawwes tjejkompis)

 

så nu hitta man plusset för första gången idag på 3 sessioner va skönt som tusan.. fick en bra start med bra händer sen trodde de inte på mina bett preflopp o då börja de göra dåliga syner o inte kunde släppa drag o träffar exakt så ja vill ha det...ska ta en paus nu sen blir det lir ett tag ikväll men är lite trötter för ja vakna 5 imorse,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blääää gick as bra tills 2 potter förstörde fina plusset

 

ena har K9 s på turn ligger det 9974 2 ruter vi går all in o han har 86 som får stå på rivern såklart ganska tiltande o se en KK mot min QQ men där minimerade ja förlusten med en raise på turn sen check check på rivern med en låg bräda...aja plussa lite men är på rätt väg iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte många utrdargningar förutom 1 som inte släppte sin K på floppen miot mina AA rivern va trevlig för honom..

 

 

En annan pott blev sjukt konstig en ganska tight höjer upp till 3 dollars e till synar o ja synar på knappen med 65s flopp A66 såjjjja klonk tänkte ja fi bettar 4 syn från mig o den andra... turn 2 sen all in av alla fi 1 visar såklart upp AK då trodde ja potten på 180 va min men nej nej personen mellan oss sitter med Q6 off o vinner den fina potten...

 

 

aja BR480 på väg uppåt iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra grind hos scherman en lite jobbig pott på 200 med AA mot öppen stege på floppen...

 

En rolig pott

 

Texas Hold'em $0.50-$0.50 NL (Real Money), #1,489,859,987

Table pirko's HE, 13 Jan 2007 1:23 AM ET

 

 

 

Seat 1: kapusta-2006 ($15.80 in chips)

Seat 3: P.U.S.S-_- ($134.95 in chips)

Seat 5: puma23 xx ($41.25 in chips)

Seat 6: trinh4ee ($33.70 in chips)

Seat 8: swavey1 ($32.45 in chips)

Seat 10: klupko ($23.60 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

P.U.S.S-_- posts blind ($0.25), puma23 xx posts blind ($0.50).

 

PRE-FLOP

trinh4ee folds, swavey1 calls $0.50, klupko folds, kapusta-2006 folds, P.U.S.S-_- calls $0.25, puma23 xx checks.

 

FLOP [board cards 5S,7C,4S ]

P.U.S.S-_- checks, puma23 xx bets $2, swavey1 calls $2, P.U.S.S-_- calls $2.

 

TURN [board cards 5S,7C,4S,10D ]

P.U.S.S-_- checks, puma23 xx bets $2, swavey1 calls $2, P.U.S.S-_- bets $11, puma23 xx calls $9, swavey1 folds.

 

RIVER [board cards 5S,7C,4S,10D,AS ]

P.U.S.S-_- bets $12, puma23 xx bets $24, P.U.S.S-_- bets $24, puma23 xx calls $3.75 and is all-in.

 

SHOWDOWN

P.U.S.S-_- shows [ 3S,2S ]

puma23 xx mucks cards [ 8S,QS ]

P.U.S.S-_- wins $8.25, P.U.S.S-_- wins $86.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: kapusta-2006

Pot: $95.25, (including rake: $1)

kapusta-2006, loses $0

P.U.S.S-_-, bets $49.50, collects $94.25, net $44.75

puma23 xx, loses $41.25

trinh4ee, loses $0

swavey1, loses $4.50

klupko, loses $0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...